Show simple item record

Student formative class evaluation
dc.contributor.advisorHendl, Jan
dc.creatorMakarov, Miroslav
dc.date.accessioned2017-05-08T10:16:13Z
dc.date.available2017-05-08T10:16:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48665
dc.description.abstractNázev: Formativní evaluace výuky studenty Cíle: Práce uvádí do konceptu formativní evaluace výuky studenty. Zabývá se jeho využitím v tělesné výchově, analyzuje obsah vybraných výzkumných prací z této oblasti. Metody: Jsou použity metody analýzy, srovnávání, indukce, dedukce a syntézy shromážděných poznatků. Diplomovou práci lze z metodologického hlediska označit za přehledovou práci obsahující prvky komparace. Výsledky: Stále se klade větší důraz na evaluaci sumativní, než na evaluaci formativní. Mezi odborníky nicméně panuje shoda, že formativní evaluace je důležitější. Byly nalezeny, setříděny, porovnány a popsány použitelné metody formativní evaluace. Zvláštní pozornost byla věnována aplikacím v tělesné výchově. Závěry: Formativní evaluace výuky studenty představuje přínosnou inovaci edukačního procesu. Výzkum možností tohoto typu účasti studentů je teprve na počátku. Klíčová slova Evaluace výuky, evaluace učitele, formativní evaluace, tělesná výchova, zpětná vazba, reflexecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Student formative class evaluation Objectives: The master's thesis puts into concept a formative evaluation of students' teaching. It deals with its use in physical education, analyzes the contents of selected research papers from this area. Methods: The methods of analysis, comparison, induction, deduction and synthesis of collected knowledge are used. From a methodological point of view the master's thesis can be described as the survey work containing the elements of comparison. Results: There is still a strong emphasis on summative evaluation rather than on formative evaluation. However, among experts, there is a consensus that formative evaluation is more important. Usable methods of formative evaluation have been found, sorted, compared and described with particular attention paid to the applications in physical education. Conclusions: Formative evaluation of students' teaching is a valuable innovation of the educational process. The research of possibilities of this type of students' participation is only at the beginning. Keywords Evaluation of teaching, teacher evaluation, formative evaluation, physical education, feedback, reflectionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectEvaluace výukycs_CZ
dc.subjectevaluace učitelecs_CZ
dc.subjectformativní evaluacecs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectzpětná vazbacs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.subjectEvaluation of teachingen_US
dc.subjectteacher evaluationen_US
dc.subjectformative evaluationen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjectfeedbacken_US
dc.subjectreflectionen_US
dc.titleFormativní evaluace výuky studentycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-09
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId62220
dc.title.translatedStudent formative class evaluationen_US
dc.contributor.refereeFialová, Ludmila
dc.identifier.aleph001394554
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Formativní evaluace výuky studenty Cíle: Práce uvádí do konceptu formativní evaluace výuky studenty. Zabývá se jeho využitím v tělesné výchově, analyzuje obsah vybraných výzkumných prací z této oblasti. Metody: Jsou použity metody analýzy, srovnávání, indukce, dedukce a syntézy shromážděných poznatků. Diplomovou práci lze z metodologického hlediska označit za přehledovou práci obsahující prvky komparace. Výsledky: Stále se klade větší důraz na evaluaci sumativní, než na evaluaci formativní. Mezi odborníky nicméně panuje shoda, že formativní evaluace je důležitější. Byly nalezeny, setříděny, porovnány a popsány použitelné metody formativní evaluace. Zvláštní pozornost byla věnována aplikacím v tělesné výchově. Závěry: Formativní evaluace výuky studenty představuje přínosnou inovaci edukačního procesu. Výzkum možností tohoto typu účasti studentů je teprve na počátku. Klíčová slova Evaluace výuky, evaluace učitele, formativní evaluace, tělesná výchova, zpětná vazba, reflexecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Student formative class evaluation Objectives: The master's thesis puts into concept a formative evaluation of students' teaching. It deals with its use in physical education, analyzes the contents of selected research papers from this area. Methods: The methods of analysis, comparison, induction, deduction and synthesis of collected knowledge are used. From a methodological point of view the master's thesis can be described as the survey work containing the elements of comparison. Results: There is still a strong emphasis on summative evaluation rather than on formative evaluation. However, among experts, there is a consensus that formative evaluation is more important. Usable methods of formative evaluation have been found, sorted, compared and described with particular attention paid to the applications in physical education. Conclusions: Formative evaluation of students' teaching is a valuable innovation of the educational process. The research of possibilities of this type of students' participation is only at the beginning. Keywords Evaluation of teaching, teacher evaluation, formative evaluation, physical education, feedback, reflectionen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV