Digitální učební objekty
Digital learning objects
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48662Identifikátory
SIS: 112923
Kolekce
- Kvalifikační práce [19273]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tocháček, Daniel
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchova
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
12. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Práce se v úvodu zabývá problematikou digitálních výukových objektů obecně, poté se zaměřuje na objekty typu hra. Stručně shrnuje jejich výhody a nevýhody. Hlavním cílem praktické části práce je vytvoření vlastní výukové hry se zaměřením na "algoritmy" a jejich testování ve výuce. Na závěr jsou vyhodnoceny výsledky testování z hlediska obsažené učební látky a z hlediska zájmu žáků.
SUMMARY: In the beginning the thesis deals with the digital learning objects in general, and then it focuses on the game type objects. Their advantages and disadvantages are briefly summarized. The main aim of the practical part is to create an own learning game focusing on "algorithms" and its testing in the classroom. At the conclusion of the work, the test results are evaluated in terms of subject matter contained and in terms of pupils' interest.