Show simple item record

Game in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schools
dc.contributor.advisorPelikán, Jiří
dc.creatorKonvalinová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-08T09:53:33Z
dc.date.available2017-05-08T09:53:33Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48581
dc.description.abstractHra ve volném čase studentů gymnázií, učilišť a středních odborných škol. Cílem diplomové práce, "Hra ve volném čase gymnázií, učilišť a středních odborných škol", bylo vyhodnotit, jaký vliv má typ studované střední školy na volnočasové aktivity žáků, konkrétně pak na preferovaný typ volnočasových her. V rámci práce byl proveden empirický výzkum. Použita byla metoda dotazníku. Osloveno bylo 326 respondentů ve věku 15- 25 let. Obsah je členěn na dvě části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením kategorie mládeže, seznamuje se strukturou středního školství u nás, dále co znamená pro mládež volný čas, jak ho tráví a definice "hry", její funkce a kategorizace. Praktická část seznamuje s výsledky výzkumu. Klíčová slova: hra, mládež, střední škola, volný čas.cs_CZ
dc.description.abstractGame in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schools. The aim of the diploma thesis, "Game in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schools.", was to assess the impact of type of secondary school to pupils leisure activities, in particular, the favour type of leisure games. Within the diploma thesis there was realized empirical research. It was used questionnaire method. 326 respondents (15-25 years) were interviewed. Content is divided into two parts- theoretical and practical. The theoretical part deals with defining category of youth, introduce with the structure of secondary education in this country, below what it means leisure time for youth, how they spend it and definition of "game", its function and categorization. The practical part presents the results of research. Key words: game, youth, secondary school, leisure time.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectmládežcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectvolný čascs_CZ
dc.subjectgameen_US
dc.subjectyouthen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectleisure timeen_US
dc.titleHra ve volném čase studentů gymnázií, učilišť a středních odborných školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-26
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96615
dc.title.translatedGame in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schoolsen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph001396878
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHra ve volném čase studentů gymnázií, učilišť a středních odborných škol. Cílem diplomové práce, "Hra ve volném čase gymnázií, učilišť a středních odborných škol", bylo vyhodnotit, jaký vliv má typ studované střední školy na volnočasové aktivity žáků, konkrétně pak na preferovaný typ volnočasových her. V rámci práce byl proveden empirický výzkum. Použita byla metoda dotazníku. Osloveno bylo 326 respondentů ve věku 15- 25 let. Obsah je členěn na dvě části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vymezením kategorie mládeže, seznamuje se strukturou středního školství u nás, dále co znamená pro mládež volný čas, jak ho tráví a definice "hry", její funkce a kategorizace. Praktická část seznamuje s výsledky výzkumu. Klíčová slova: hra, mládež, střední škola, volný čas.cs_CZ
uk.abstract.enGame in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schools. The aim of the diploma thesis, "Game in leisure time of students of grammar schools, aprentice training schools and specialised high schools.", was to assess the impact of type of secondary school to pupils leisure activities, in particular, the favour type of leisure games. Within the diploma thesis there was realized empirical research. It was used questionnaire method. 326 respondents (15-25 years) were interviewed. Content is divided into two parts- theoretical and practical. The theoretical part deals with defining category of youth, introduce with the structure of secondary education in this country, below what it means leisure time for youth, how they spend it and definition of "game", its function and categorization. The practical part presents the results of research. Key words: game, youth, secondary school, leisure time.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV