Show simple item record

Changes in attitudes towards education and care in early child development
dc.contributor.advisorVítečková, Michaela
dc.creatorKrajíčková, Kamila
dc.date.accessioned2017-05-08T09:34:45Z
dc.date.available2017-05-08T09:34:45Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48510
dc.description.abstractCílem diplomové práce Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte je analýza aktuálních postojů a názorů v pojetí mateřství v současné generaci matek a dcer. Teoretická část se zabývá výchovnými a vývojovými aspekty rané fáze vývoje dítěte, vyjadřuje posun od autoritativní výchovné orientace k humanistickému pojetí výchovy. Empirická část analyzuje výsledky výzkumné sondy získané dotazníkovým šetřením, jehož se zúčastnilo 40 dvojic matek a jejich dcer.cs_CZ
dc.description.abstractThesis to Changes in attitudes in education and care in early child development is the analysis of current attitudes and opinions in the concept of motherhood in the generation of mothers and daughters. The theoretical part deals with the educational and developmental aspects of early stages of child development, reflects a shift from authoritarian educational orientation to the humanist conception of education. The empirical part presents results of research probes obtained by questionnaire survey, which was attended by 40 pairs of mothers and their daughters.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectraná fáze vývoje dítětecs_CZ
dc.subjectcitová vazbacs_CZ
dc.subjectmateřstvícs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.subjectempatiecs_CZ
dc.subjectearly child developmenten_US
dc.subjectattachmenten_US
dc.subjectmotherhooden_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectempathyen_US
dc.titleZměny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítětecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-20
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96624
dc.title.translatedChanges in attitudes towards education and care in early child developmenten_US
dc.contributor.refereePočtová, Lenka
dc.identifier.aleph001392110
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte je analýza aktuálních postojů a názorů v pojetí mateřství v současné generaci matek a dcer. Teoretická část se zabývá výchovnými a vývojovými aspekty rané fáze vývoje dítěte, vyjadřuje posun od autoritativní výchovné orientace k humanistickému pojetí výchovy. Empirická část analyzuje výsledky výzkumné sondy získané dotazníkovým šetřením, jehož se zúčastnilo 40 dvojic matek a jejich dcer.cs_CZ
uk.abstract.enThesis to Changes in attitudes in education and care in early child development is the analysis of current attitudes and opinions in the concept of motherhood in the generation of mothers and daughters. The theoretical part deals with the educational and developmental aspects of early stages of child development, reflects a shift from authoritarian educational orientation to the humanist conception of education. The empirical part presents results of research probes obtained by questionnaire survey, which was attended by 40 pairs of mothers and their daughters.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990013921100106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV