dc.contributor.advisor | Vítečková, Michaela | |
dc.creator | Krajíčková, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T09:34:45Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T09:34:45Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/48510 | |
dc.description.abstract | Cílem diplomové práce Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte je analýza aktuálních postojů a názorů v pojetí mateřství v současné generaci matek a dcer. Teoretická část se zabývá výchovnými a vývojovými aspekty rané fáze vývoje dítěte, vyjadřuje posun od autoritativní výchovné orientace k humanistickému pojetí výchovy. Empirická část analyzuje výsledky výzkumné sondy získané dotazníkovým šetřením, jehož se zúčastnilo 40 dvojic matek a jejich dcer. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Thesis to Changes in attitudes in education and care in early child development is the analysis of current attitudes and opinions in the concept of motherhood in the generation of mothers and daughters. The theoretical part deals with the educational and developmental aspects of early stages of child development, reflects a shift from authoritarian educational orientation to the humanist conception of education. The empirical part presents results of research probes obtained by questionnaire survey, which was attended by 40 pairs of mothers and their daughters. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | raná fáze vývoje dítěte | cs_CZ |
dc.subject | citová vazba | cs_CZ |
dc.subject | mateřství | cs_CZ |
dc.subject | výchova | cs_CZ |
dc.subject | empatie | cs_CZ |
dc.subject | early child development | en_US |
dc.subject | attachment | en_US |
dc.subject | motherhood | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | empathy | en_US |
dc.title | Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-20 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96624 | |
dc.title.translated | Changes in attitudes towards education and care in early child development | en_US |
dc.contributor.referee | Počtová, Lenka | |
dc.identifier.aleph | 001392110 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Sociální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem diplomové práce Změny postojů ve výchově a péči v rané fázi vývoje dítěte je analýza aktuálních postojů a názorů v pojetí mateřství v současné generaci matek a dcer. Teoretická část se zabývá výchovnými a vývojovými aspekty rané fáze vývoje dítěte, vyjadřuje posun od autoritativní výchovné orientace k humanistickému pojetí výchovy. Empirická část analyzuje výsledky výzkumné sondy získané dotazníkovým šetřením, jehož se zúčastnilo 40 dvojic matek a jejich dcer. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Thesis to Changes in attitudes in education and care in early child development is the analysis of current attitudes and opinions in the concept of motherhood in the generation of mothers and daughters. The theoretical part deals with the educational and developmental aspects of early stages of child development, reflects a shift from authoritarian educational orientation to the humanist conception of education. The empirical part presents results of research probes obtained by questionnaire survey, which was attended by 40 pairs of mothers and their daughters. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013921100106986 | |