Show simple item record

New Trends in the Field of Digital Technology Usage
dc.contributor.advisorRothanzl, Bohuslav
dc.creatorMašek, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-05-08T08:44:38Z
dc.date.available2017-05-08T08:44:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48315
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou digitálních technologií v rámci ISCED 2 vzdělávání. Teoretická část mapuje situaci výuky těchto technologií v České republice a dvou státech Evropské unie, Irské republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Praktická část obsahuje návrh řešení k výuce digitálních technologií včetně metodické příručky pro učitele a pracovního prostředí pro žáky, ověření navrženého řešení v praxi a vyvození závěrů.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with teaching the digital technology within the ISCED 2 education. The theoretical part monitors the current state of teaching these technologies in the Czech Republic and two European Union states, Ireland and the United Kingdom. The practical part includes a conception of digital technology teaching, including a methodical manual for teachers and a working environment for students, verification of this conception in practice and drawing conclusions.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectVýuka digitálních technologiícs_CZ
dc.subjectvideodokumentcs_CZ
dc.subjectfotodokumentcs_CZ
dc.subjectJeden den v životě naší školycs_CZ
dc.subjectprojektcs_CZ
dc.subjectRVP ZVcs_CZ
dc.subjectKey Stage 3cs_CZ
dc.subjectICTcs_CZ
dc.subjectkurikulumcs_CZ
dc.subjectDigital Technology Teachingen_US
dc.subjectVideo Documenten_US
dc.subjectPhoto Documenten_US
dc.subjectA Day in the Life of Our Schoolen_US
dc.subjectProjecten_US
dc.subjectRVP ZVen_US
dc.subjectKey Stage 3en_US
dc.subjectICTen_US
dc.subjectCurriculumen_US
dc.titleNové směry v oblasti využití digitálních technologiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-12
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId109821
dc.title.translatedNew Trends in the Field of Digital Technology Usageen_US
dc.contributor.refereeBrdička, Bořivoj
dc.identifier.aleph001386497
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Information Technologyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - technická a informační výchovacs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - technická a informační výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Information Technologyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá výukou digitálních technologií v rámci ISCED 2 vzdělávání. Teoretická část mapuje situaci výuky těchto technologií v České republice a dvou státech Evropské unie, Irské republice a Spojeném království Velké Británie a Severního Irska. Praktická část obsahuje návrh řešení k výuce digitálních technologií včetně metodické příručky pro učitele a pracovního prostředí pro žáky, ověření navrženého řešení v praxi a vyvození závěrů.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with teaching the digital technology within the ISCED 2 education. The theoretical part monitors the current state of teaching these technologies in the Czech Republic and two European Union states, Ireland and the United Kingdom. The practical part includes a conception of digital technology teaching, including a methodical manual for teachers and a working environment for students, verification of this conception in practice and drawing conclusions.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV