Výuka aerobiku na 1. stupni ZŠ
Teaching Aerobics at Elementary School
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48264Identifikátory
SIS: 96824
Kolekce
- Kvalifikační práce [17867]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dvořáková, Hana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
5. 9. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
aerobik, odobrná připravenst učitelů na vedení aerobiku, specifika dětského aerobiku, rytmická gymnastika, dotazníkKlíčová slova (anglicky)
aerobics,professional readiness of teachers to lead an aerobics, specific children's aerobics, rhythmic gymnastics, questionnaireCílem mé diplomové práce bylo zmapovat připravenost učitelů základních škol na výuku aerobiku v hodinách tělesné výchovy na prvním stupni. V mém výzkumu jsem dospěla k poznatku, že aerobik není dostatečně zařazován do hodin tělesné výchovy, protože učitelé na něj nejsou kvalitně vzděláni, a proto ho ani nezařazují do svých školních vzdělávacích programů. Tato skutečnost mne velmi mrzí, protože jsme si jista, že aerobik by žáky obohatil o estetické cítění a pohybové dovednosti.
The aim of this thesis was to capture the readiness of elementary school teachers in regards to aerobics. I came to a conclusion in my research that aerobic is not included into physical education classes enough, as teachers are not well prepared, and therefore they do not include it in their plans. This fact is rather disturbing because I am positive that the aerobics exercise would enrich students in area of aesthetics and physical skills and coordination.