Show simple item record

Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorBrezarová, Alžběta
dc.date.accessioned2017-05-08T07:28:41Z
dc.date.available2017-05-08T07:28:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48029
dc.description.abstractBakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor theses "Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study" deals with three communication campaigns and further communication activities of HORNBACH DIY retail company in the Czech Republic in 2009. The aim of the theses is to define the HORNBACH brand on the Czech market, compare it with its competitors and then describe and analyze three campaigns - one that maintains the position of the brand, one that communicates low prices and finally the complex campaign called "Make it your project!". The thesis is focused particularly on TV commercials, print advertising and communication via social networks and a company website. Analyzed communication activities are put in context with the brand positioning, brand image and the economical results of the HORNBACH Company in the year 2009/2010. The communication activities were analyzed and evaluated according to information from literature and articles.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectMarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectHORNBACHcs_CZ
dc.subjecthobbymarketcs_CZ
dc.subjectDIYcs_CZ
dc.subjectkampaňcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectpositioningcs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjecttelevizní reklamacs_CZ
dc.subjecttisková reklamacs_CZ
dc.subjecton-line komunikacecs_CZ
dc.subjectMarketing Communicationen_US
dc.subjectHORNBACHen_US
dc.subjecthobbymarketen_US
dc.subjectDIYen_US
dc.subjectcampaignen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.subjectTV commercialsen_US
dc.subjectprint advertisingen_US
dc.subjectonline communicationen_US
dc.titleKomunikace hobbymarketů Hornbach v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" : případová studiecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-26
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId101169
dc.title.translatedCommunication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case studyen_US
dc.contributor.refereeShavit, Anna
dc.identifier.aleph001493430
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Komunikace hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 se zaměřením na kampaň "Pusť se do svého projektu!" - případová studie" se zabývá třemi komunikačními kampaněmi a dalšími komunikačními aktivitami německého řetězce hobbymarketů HORNBACH v roce 2009 v České republice. Cílem práce je nejprve definovat značku HORNBACH na českém trhu, porovnat ji s konkurenčními značkami ve stejném segmentu dále popsat a analyzovat tři komunikační kampaně - kampaň udržující povědomí o značce "Buď součástí svého projektu", kampaň propagující nízké ceny "Když zaplatíte příliš, nepřestane vás to nikdy mrzet" a komplexní kampaň "Pusť se do svého projektu", které je věnována největší pozornost. Práce se zaměřuje hlavně na televizní spoty, tiskovou reklamu, podporu prodeje a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí a firemních webových stránek. Analyzované komunikační aktivity jsou dány do souvislosti s dlouhodobě budovaným positioningem značky, image značky a obchodními výsledky společnosti HORNBACH v účetním roce 2009/2010. K analýze a vyhodnocení komunikace značky byly využity informace nastudované v odborné literatuře a v odborných článcích.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor theses "Communication of HORNBACH in year 2009 focused on campaign "Make it your project!" - case study" deals with three communication campaigns and further communication activities of HORNBACH DIY retail company in the Czech Republic in 2009. The aim of the theses is to define the HORNBACH brand on the Czech market, compare it with its competitors and then describe and analyze three campaigns - one that maintains the position of the brand, one that communicates low prices and finally the complex campaign called "Make it your project!". The thesis is focused particularly on TV commercials, print advertising and communication via social networks and a company website. Analyzed communication activities are put in context with the brand positioning, brand image and the economical results of the HORNBACH Company in the year 2009/2010. The communication activities were analyzed and evaluated according to information from literature and articles.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV