Show simple item record

Computer Games as a New Media Phenomenon
dc.contributor.advisorChýla, Roman
dc.creatorRylich, Jan
dc.date.accessioned2017-05-08T07:20:38Z
dc.date.available2017-05-08T07:20:38Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48004
dc.description.abstractPočítačové hry jako fenomén nových médií Jan Rylich 1 1 [ D I P L O M O V Á P R Á C E ] Jan Rylich Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vývoji počítačových her, videoher, herního průmyslu a herních technologií a jejich vlivu na naši společnost. Kromě nezbytného historického kontextu a praktického i teoretického rozboru herních žánrů a působení her na hráče, se práce ve svých klíčových kapitolách věnuje významu her a jejich vlivu na různé aspekty našeho života, od ekonomických a demografických hledisek až po vliv na naši kulturu a současné umění. Práce si v neposlední řadě klade za cíl představit a prezentovat počítačové hry a videohry v souvislosti s konceptem neglected media a v kontextu teorie remediace a demonstrovat tak jejich dopad na celou naši společnost. [autorský abstrakt]cs_CZ
dc.description.abstractComputer Games as a New Media Phenomenon Jan Rylich 1 1 [ T H E S I S ] Jan Rylich Abstract: This thesis is focused on the development of computer games and video games, evolution of gaming and game technologies and their impact on our society. In addition to an important historical context and practical and theoretical analysis of game genres and potential of games, key chapters of this thesis are devoted to the importance of games and their impact on various aspects of our lives, from economic and demographic factors to influence on our culture and contemporary art. This thesis also aims to introduce computer games and video games in the context of "neglected media" and the theory of "remediation".en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPočítačové hrycs_CZ
dc.subjectvideohrycs_CZ
dc.subjectherní průmyslcs_CZ
dc.subjectspolečnostcs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectuměnícs_CZ
dc.subjectvzdělánícs_CZ
dc.subjectekonomikacs_CZ
dc.subjectarkádycs_CZ
dc.subjectkonzolecs_CZ
dc.subjectatmosféracs_CZ
dc.subjecthratelnostcs_CZ
dc.subjectemocecs_CZ
dc.subjectinteraktivitacs_CZ
dc.subjectflowcs_CZ
dc.subjectdemoscénacs_CZ
dc.subjectmachinimacs_CZ
dc.subjectserious gamescs_CZ
dc.subjectcasual gamescs_CZ
dc.subjectrozšířená realitacs_CZ
dc.subjectremediacecs_CZ
dc.subjectneglected mediacs_CZ
dc.subjectComputer gamesen_US
dc.subjectvideogamesen_US
dc.subjectgame industryen_US
dc.subjectsocietyen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectarten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.subjectarcadeen_US
dc.subjectconsolesen_US
dc.subjectatmosphereen_US
dc.subjectgameplayen_US
dc.subjectemotionsen_US
dc.subjectinteractivityen_US
dc.subjectflowen_US
dc.subjectdemosceneen_US
dc.subjectmachinimaen_US
dc.subjectserious gamesen_US
dc.subjectcasual gamesen_US
dc.subjectaugmented realityen_US
dc.subjectremediationen_US
dc.subjectneglected mediaen_US
dc.titlePočítačové hry jako fenomén nových médiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-21
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97877
dc.title.translatedComputer Games as a New Media Phenomenonen_US
dc.contributor.refereeŠisler, Vít
dc.identifier.aleph001392425
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPočítačové hry jako fenomén nových médií Jan Rylich 1 1 [ D I P L O M O V Á P R Á C E ] Jan Rylich Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vývoji počítačových her, videoher, herního průmyslu a herních technologií a jejich vlivu na naši společnost. Kromě nezbytného historického kontextu a praktického i teoretického rozboru herních žánrů a působení her na hráče, se práce ve svých klíčových kapitolách věnuje významu her a jejich vlivu na různé aspekty našeho života, od ekonomických a demografických hledisek až po vliv na naši kulturu a současné umění. Práce si v neposlední řadě klade za cíl představit a prezentovat počítačové hry a videohry v souvislosti s konceptem neglected media a v kontextu teorie remediace a demonstrovat tak jejich dopad na celou naši společnost. [autorský abstrakt]cs_CZ
uk.abstract.enComputer Games as a New Media Phenomenon Jan Rylich 1 1 [ T H E S I S ] Jan Rylich Abstract: This thesis is focused on the development of computer games and video games, evolution of gaming and game technologies and their impact on our society. In addition to an important historical context and practical and theoretical analysis of game genres and potential of games, key chapters of this thesis are devoted to the importance of games and their impact on various aspects of our lives, from economic and demographic factors to influence on our culture and contemporary art. This thesis also aims to introduce computer games and video games in the context of "neglected media" and the theory of "remediation".en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV