Show simple item record

PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations
dc.contributor.advisorŠlerka, Josef
dc.creatorDobrovská, Jana
dc.date.accessioned2020-08-17T12:01:14Z
dc.date.available2020-08-17T12:01:14Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47978
dc.description.abstractDiplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti využívání nových médií a jejich vliv na změnu komunikačního paradigmatu oboru public relations. Důraz je kladen především na sociální média, která tvoří jednu z kategorií nových médií. Teoretická část práce se věnuje základním definicím a klíčovým vlastnostem oboru public relations, nových a sociálních médií a hlavním rozdílům mezi "starými" a "novými" médii. Je zmapována implementace sociálních médií do procesu budování vztahů s veřejností a jejich postavení a přínos pro obor public relations. Jako vlastní přínos diplomové práci jsem provedla výzkum. Analytická část práce řeší konkrétní případové studie zapojení sociálních médií do public relations aktivit. Případové studie a jejich analýza by měly pomoci potvrdit či vyvrátit hypotézu, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target of this thesis is to provide a comprehensive outlook on options of using new media and their influence on a transformation of communication paradigm of the public relations discipline. It focuses particularly on social media that form one of the new media categories. The theoretical part follows basic definitions and key characteristics of the public relations discipline, new and social media and main differences between the "old" and "new" media. It is dealt with the implementation of social media to the process of building relations with public and their role and contribution for the public relations discipline. As an own contribution to the thesis I conducted a research. The analytical part explores particular case studies of implementation of social media to public relations activities. The case studies and their analysis are supposed to validate or invalidate the hypothesis of the influence of new media on changing paradigm of public relations.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectPR 2.0en_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectinterneten_US
dc.subjectintegrated communicationen_US
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectPR 2.0cs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectinternetcs_CZ
dc.subjectintegrovaná komunikacecs_CZ
dc.titlePR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejnostícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-21
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId97843
dc.title.translatedPR 2.0 - The role of new media in the building of public relationsen_US
dc.contributor.refereeZbiejczuk, Adam
dc.identifier.aleph001390821
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce "PR 2.0 - role nových médií v budování vztahů s veřejností" se zabývá aplikací nových médií v procesu budování vztahů s veřejností pomocí nástrojů public relations. Cílem práce je vytvořit ucelený pohled na možnosti využívání nových médií a jejich vliv na změnu komunikačního paradigmatu oboru public relations. Důraz je kladen především na sociální média, která tvoří jednu z kategorií nových médií. Teoretická část práce se věnuje základním definicím a klíčovým vlastnostem oboru public relations, nových a sociálních médií a hlavním rozdílům mezi "starými" a "novými" médii. Je zmapována implementace sociálních médií do procesu budování vztahů s veřejností a jejich postavení a přínos pro obor public relations. Jako vlastní přínos diplomové práci jsem provedla výzkum. Analytická část práce řeší konkrétní případové studie zapojení sociálních médií do public relations aktivit. Případové studie a jejich analýza by měly pomoci potvrdit či vyvrátit hypotézu, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis "PR 2.0 - The role of new media in the building of public relations" deals with the application of new media to the process of building links with public with help of public relations tools. The target of this thesis is to provide a comprehensive outlook on options of using new media and their influence on a transformation of communication paradigm of the public relations discipline. It focuses particularly on social media that form one of the new media categories. The theoretical part follows basic definitions and key characteristics of the public relations discipline, new and social media and main differences between the "old" and "new" media. It is dealt with the implementation of social media to the process of building relations with public and their role and contribution for the public relations discipline. As an own contribution to the thesis I conducted a research. The analytical part explores particular case studies of implementation of social media to public relations activities. The case studies and their analysis are supposed to validate or invalidate the hypothesis of the influence of new media on changing paradigm of public relations.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV