Zobrazit minimální záznam

POSSIBILITIES OF GIS AND REMOTE SENSING IMPLEMENTATION IN GEOGRAPHY LESSONS AT SECONDARY SCHOOLS
dc.contributor.advisorŠtych, Přemysl
dc.creatorKymrová, Hana
dc.date.accessioned2020-07-07T19:49:24Z
dc.date.available2020-07-07T19:49:24Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47966
dc.description.abstractTato práce si klade za hlavní cíl ukázat možnosti zapojení GIS a DPZ aplikací do výuky zeměpisu na středních školách. Práce seznamuje se základy GIS a DPZ a navrhuje způsob jejich zapojení do výuky zeměpisu na středních školách ve formě pracovních listů a příručky pro učitele. Pracovní listy jsou vytvořeny k softwaru LeoWorks a ESA School Atlasu. Na základě dotazníkové ankety pro vybraný vzorek učitelů a studentů byla zkoumána uživatelskou vstřícnost SW LeoWorks a schopnosti studentů splnit vytvořené úlohy.cs_CZ
dc.description.abstractThe main objective of this paper is to show the possibility of involvement of GIS and remote sensing applications in teaching geography in secondary schools. The work introduces the basics of GIS and remote sensing, and proposes a way of engaging in teaching geography in secondary schools in form of worksheets and manuals for teachers. The worksheets are designed for the LeoWorks software and ESA School Atlas. The survey questionnaire for a selected sample of teachers and students examined the user-friendliness of the LeoWorks software and students' abilities to resolve the tasks created for them.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectgeoinformační systémycs_CZ
dc.subjectdálkový průzkum Zeměcs_CZ
dc.subjectLeoWorkscs_CZ
dc.subjectESA školní atlascs_CZ
dc.subjectgeoinformation systemsen_US
dc.subjectremote sensingen_US
dc.subjectLeoWorksen_US
dc.subjectESA School Atlasen_US
dc.titleZapojení GIS a DPZ ve výuce zeměpisu na středních školáchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-15
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId111154
dc.title.translatedPOSSIBILITIES OF GIS AND REMOTE SENSING IMPLEMENTATION IN GEOGRAPHY LESSONS AT SECONDARY SCHOOLSen_US
dc.contributor.refereeHátle, Jan
dc.identifier.aleph001392099
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Biology for Secondary Schools - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství biologie pro střední školy - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programBiologyen_US
thesis.degree.programBiologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství biologie pro střední školy - Učitelství geografie pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Biology for Secondary Schools - Teaching of Geography for Secondary Schoolsen_US
uk.degree-program.csBiologiecs_CZ
uk.degree-program.enBiologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce si klade za hlavní cíl ukázat možnosti zapojení GIS a DPZ aplikací do výuky zeměpisu na středních školách. Práce seznamuje se základy GIS a DPZ a navrhuje způsob jejich zapojení do výuky zeměpisu na středních školách ve formě pracovních listů a příručky pro učitele. Pracovní listy jsou vytvořeny k softwaru LeoWorks a ESA School Atlasu. Na základě dotazníkové ankety pro vybraný vzorek učitelů a studentů byla zkoumána uživatelskou vstřícnost SW LeoWorks a schopnosti studentů splnit vytvořené úlohy.cs_CZ
uk.abstract.enThe main objective of this paper is to show the possibility of involvement of GIS and remote sensing applications in teaching geography in secondary schools. The work introduces the basics of GIS and remote sensing, and proposes a way of engaging in teaching geography in secondary schools in form of worksheets and manuals for teachers. The worksheets are designed for the LeoWorks software and ESA School Atlas. The survey questionnaire for a selected sample of teachers and students examined the user-friendliness of the LeoWorks software and students' abilities to resolve the tasks created for them.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990013920990106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV