Show simple item record

Large sporting events' brand identification
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorPetráčková, Jana
dc.date.accessioned2021-09-06T17:08:14Z
dc.date.available2021-09-06T17:08:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/47518
dc.description.abstractTitle: Large sporting events' brand identification Objectives: The main objective of this work is to identify the brand personality of Summer Olympic Games and FIFA World Cup by means of marketing research. Methods: In connection with the primary data collection a method of written and electronic questioning was used. The brand personality identification of the above mentioned brands was performed based on the brand personality measurement method according to Geuens, Weijters and De Wulf (2009). For the obtained data interpretation their statistical analysis was performed. Results: Based on the research results, the brand personality of Summer Olympic Games can be described by the dimensions Responsibility, Activity and Simplicity and by characteristics stable, responsible, active, dynamic and simple. The brand personality of FIFA World Cup can be described only by the dimension Activity and by characteristics active, dynamic and innovative. Keywords: Sports brand, brand personality, brand personality measurement, brand image, brand identity, Summer Olympic Games, FIFA World Cup.en_US
dc.description.abstractNázev: Identifikace značky velkých sportovních událostí Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale. Metody: V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek byla provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byla provedena jejich statistická analýza. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že osobnost značky letních olympijských her je vystihována dimenzemi Odpovědnost, Aktivita a Jednoduchost a lze ji charakterizovat jako značku stabilní, odpovědnou, aktivní, dynamickou a přirozenou. Osobnost značky mistrovství světa ve fotbale je vystihována pouze dimenzí Aktivita a lze ji charakterizovat jako značku aktivní, dynamickou a inovativní, Klíčová slova: Sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsports branden_US
dc.subjectbrand personalityen_US
dc.subjectbrand personality measurementen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.subjectbrand identityen_US
dc.subjectSummer Olympic Gamesen_US
dc.subjectFIFA World Cupen_US
dc.subjectsportovní značkacs_CZ
dc.subjectosobnost značkycs_CZ
dc.subjectměření osobnosti značkycs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectletní olympijské hrycs_CZ
dc.subjectmistrovství světa ve fotbalecs_CZ
dc.titleIdentifikace značky velkých sportovních událostícs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-03-07
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId120279
dc.title.translatedLarge sporting events' brand identificationen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.identifier.aleph001445001
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineKinanthropologyen_US
thesis.degree.disciplineKinantropologiecs_CZ
thesis.degree.programKinanthropologyen_US
thesis.degree.programKinantropologiecs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csKinantropologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enKinanthropologyen_US
uk.degree-program.csKinantropologiecs_CZ
uk.degree-program.enKinanthropologyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csNázev: Identifikace značky velkých sportovních událostí Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky letních olympijských her a mistrovství světa ve fotbale. Metody: V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda písemného a elektronického dotazování. Identifikace osobnosti výše zmíněných značek byla provedena na základě metody měření osobnosti značky dle dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009). Pro interpretaci získaných dat byla provedena jejich statistická analýza. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že osobnost značky letních olympijských her je vystihována dimenzemi Odpovědnost, Aktivita a Jednoduchost a lze ji charakterizovat jako značku stabilní, odpovědnou, aktivní, dynamickou a přirozenou. Osobnost značky mistrovství světa ve fotbale je vystihována pouze dimenzí Aktivita a lze ji charakterizovat jako značku aktivní, dynamickou a inovativní, Klíčová slova: Sportovní značka, osobnost značky, měření osobnosti značky, image značky, identita značky, letní olympijské hry, mistrovství světa ve fotbale.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Large sporting events' brand identification Objectives: The main objective of this work is to identify the brand personality of Summer Olympic Games and FIFA World Cup by means of marketing research. Methods: In connection with the primary data collection a method of written and electronic questioning was used. The brand personality identification of the above mentioned brands was performed based on the brand personality measurement method according to Geuens, Weijters and De Wulf (2009). For the obtained data interpretation their statistical analysis was performed. Results: Based on the research results, the brand personality of Summer Olympic Games can be described by the dimensions Responsibility, Activity and Simplicity and by characteristics stable, responsible, active, dynamic and simple. The brand personality of FIFA World Cup can be described only by the dimension Activity and by characteristics active, dynamic and innovative. Keywords: Sports brand, brand personality, brand personality measurement, brand image, brand identity, Summer Olympic Games, FIFA World Cup.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
thesis.grade.codeP
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990014450010106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV