Zobrazit minimální záznam

Relationship between use of television and new media in spectator habits of teenagers at secondary schools
dc.contributor.advisorReifová, Irena
dc.creatorPražáková, Hana
dc.date.accessioned2017-05-07T23:44:03Z
dc.date.available2017-05-07T23:44:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46961
dc.description.abstractDiplomová práce Vztah užití televize a nových médií v diváckých zvycích středoškolských teenagerů se snaží postihnout způsoby užívání klasického televizního vysílání a televizních obsahů dostupných prostřednictvím nových médií českými středoškoláky a jejich vztah k výše zmíněným doručovacím technologiím a obsahům. Pozornost je v teoretické části práce věnována nejen specifické skupině dospívajících diváků a uživatelů video obsahů, ale také technologickým a společenským aspektům, jež mohou ovlivnit způsoby a motivy k užívání televizních obsahů. Práce se zároveň přibližuje současné otázky televizních studií, jež vyvstaly s nástupem nových digitálních technologií. Praktická část práce se s využitím metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu snaží přinést empiricky podložená data, jež doplňují a nadále rozvíjejí poznatky popsané v teoretické části práce. Výsledky dotazníkového šetření například přinášejí v České republice statisticky zatím nezaznamenaná data o vybavenosti pokojů dospívajících televizorem a počítačem s připojením k internetu. Právě snadný přístup k uvedeným technologiím významně ovlivňuje způsoby a intenzitu jejich užívání. Následné kvalitativní rozhovory se zaměřují na motivy a příčiny vedoucí k proměně diváckého chování středoškolských teenagerů a na způsoby, jímž televizní obsahy...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis named Relationship between using TV and new media in the habits of secondary school teenagers is trying to identify ways of using common TV broadcasting and TV contents reachable with a help of new media by czech secondary school teenagers. It also examines their relationship towards above mentioned delivery technologies and contents. In the theoretical part the attention is paid not only to the specific category of adolescent viewers and video content users, but to technological and social aspects that can influence ways and motives for using TV contents as well. This thesis also touches current issue of television studies, which has arrised together with new digital technologies arrival . Practical part is with a help of quantitative and qualitative research trying to reach empirically-based data, supporting and developing findings described in the theoretical part. Performed questionaire research results in statistically not yet recorded information about equipment (such as TV and PC with internet access) installed in teenagers' apartments. It is especially easy access to above stated technologies, what has the biggest impact on the way and intensity of using these technologies. Subsequent qualitative interviews, focus on motives and reasons leading to changes of teenaged viewers'...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAudiovizuální médiacs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectsociální užití televize a nových médiícs_CZ
dc.subjectteenageřics_CZ
dc.subjecttelevizecs_CZ
dc.subjecttelevizní obsahycs_CZ
dc.subjectAudiovisual mediaen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectthe social use of television and new mediaen_US
dc.subjectteenagersen_US
dc.subjecttelevisionen_US
dc.subjectTV contentsen_US
dc.titleVztah užití televize a nových médií v diváckých zvycích teenagerůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-31
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId94005
dc.title.translatedRelationship between use of television and new media in spectator habits of teenagers at secondary schoolsen_US
dc.contributor.refereeVochocová, Lenka
dc.identifier.aleph001428760
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Vztah užití televize a nových médií v diváckých zvycích středoškolských teenagerů se snaží postihnout způsoby užívání klasického televizního vysílání a televizních obsahů dostupných prostřednictvím nových médií českými středoškoláky a jejich vztah k výše zmíněným doručovacím technologiím a obsahům. Pozornost je v teoretické části práce věnována nejen specifické skupině dospívajících diváků a uživatelů video obsahů, ale také technologickým a společenským aspektům, jež mohou ovlivnit způsoby a motivy k užívání televizních obsahů. Práce se zároveň přibližuje současné otázky televizních studií, jež vyvstaly s nástupem nových digitálních technologií. Praktická část práce se s využitím metod kvantitativního a kvalitativního výzkumu snaží přinést empiricky podložená data, jež doplňují a nadále rozvíjejí poznatky popsané v teoretické části práce. Výsledky dotazníkového šetření například přinášejí v České republice statisticky zatím nezaznamenaná data o vybavenosti pokojů dospívajících televizorem a počítačem s připojením k internetu. Právě snadný přístup k uvedeným technologiím významně ovlivňuje způsoby a intenzitu jejich užívání. Následné kvalitativní rozhovory se zaměřují na motivy a příčiny vedoucí k proměně diváckého chování středoškolských teenagerů a na způsoby, jímž televizní obsahy...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis named Relationship between using TV and new media in the habits of secondary school teenagers is trying to identify ways of using common TV broadcasting and TV contents reachable with a help of new media by czech secondary school teenagers. It also examines their relationship towards above mentioned delivery technologies and contents. In the theoretical part the attention is paid not only to the specific category of adolescent viewers and video content users, but to technological and social aspects that can influence ways and motives for using TV contents as well. This thesis also touches current issue of television studies, which has arrised together with new digital technologies arrival . Practical part is with a help of quantitative and qualitative research trying to reach empirically-based data, supporting and developing findings described in the theoretical part. Performed questionaire research results in statistically not yet recorded information about equipment (such as TV and PC with internet access) installed in teenagers' apartments. It is especially easy access to above stated technologies, what has the biggest impact on the way and intensity of using these technologies. Subsequent qualitative interviews, focus on motives and reasons leading to changes of teenaged viewers'...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990014287600106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV