dc.contributor.advisor | Krykorková, Hana | |
dc.creator | Volfová, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T22:57:44Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T22:57:44Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/46806 | |
dc.description.abstract | Teoreticko empirická diplomová práce "Role učitele v procesu utváření sebepojetí žáka" má za cíl prozkoumat téma sebepojetí z perspektivy osob podílejících se na výchovně vzdělávacím procesu. Především z hlediska osobnostně sociálního rozvoje, jehož podstatnou složkou je vývoj sebepojetí žáka. Zkoumá možnosti a meze pedagogické praxe a snaží se nalézt určitá východiska a doporučení, která mohou učitelům pomoci lépe zvládnout nároky, které současná společnost na výchovu dětí klade. Zároveň se snaží dát učitelům k dispozici nástroj, kterým by jednoduše a efektivně zjistili úroveň své práce na rozvoji sebepojetí svých žáků. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Theoretical and empirical thesis "Teacher and his role in the process of pupil's self- conception forming" aims to explore the theme of self-conception from the perspective of those involved in the educational process. Primarily in terms of personal and social development, whose major component is the development of self-conception of pupil. The thesis explores the possibilities and limits of teaching experience and tries to find some starting points and recommendations that can help teachers better manage claims that contemporary society places on education of children. It also seeks to give teachers a tool that would simply and effectively determine the level of their work on self-development of their pupils. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | identita | cs_CZ |
dc.subject | interakční teorie | cs_CZ |
dc.subject | jáství | cs_CZ |
dc.subject | konstruktivismus | cs_CZ |
dc.subject | osobnost | cs_CZ |
dc.subject | osobnostně sociální rozvoj | cs_CZ |
dc.subject | pedagog | cs_CZ |
dc.subject | psychická odolnost | cs_CZ |
dc.subject | resilience | cs_CZ |
dc.subject | sebepojetí | cs_CZ |
dc.subject | sebehodnocení | cs_CZ |
dc.subject | sebeúcta | cs_CZ |
dc.subject | seberealizace | cs_CZ |
dc.subject | identity | en_US |
dc.subject | interaction theory | en_US |
dc.subject | selfhood | en_US |
dc.subject | constructivism | en_US |
dc.subject | personality | en_US |
dc.subject | personal and social development | en_US |
dc.subject | educator | en_US |
dc.subject | psychological resistance | en_US |
dc.subject | resilience | en_US |
dc.subject | self-conception | en_US |
dc.subject | self-assessment | en_US |
dc.subject | self-esteem | en_US |
dc.subject | self-realization | en_US |
dc.title | Role učitele v procesu utváření sebepojetí žáka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-01-30 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 96105 | |
dc.title.translated | Teacher and his role in the process of pupil's self-conception forming | en_US |
dc.contributor.referee | Vítečková, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 001462212 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Teoreticko empirická diplomová práce "Role učitele v procesu utváření sebepojetí žáka" má za cíl prozkoumat téma sebepojetí z perspektivy osob podílejících se na výchovně vzdělávacím procesu. Především z hlediska osobnostně sociálního rozvoje, jehož podstatnou složkou je vývoj sebepojetí žáka. Zkoumá možnosti a meze pedagogické praxe a snaží se nalézt určitá východiska a doporučení, která mohou učitelům pomoci lépe zvládnout nároky, které současná společnost na výchovu dětí klade. Zároveň se snaží dát učitelům k dispozici nástroj, kterým by jednoduše a efektivně zjistili úroveň své práce na rozvoji sebepojetí svých žáků. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Theoretical and empirical thesis "Teacher and his role in the process of pupil's self- conception forming" aims to explore the theme of self-conception from the perspective of those involved in the educational process. Primarily in terms of personal and social development, whose major component is the development of self-conception of pupil. The thesis explores the possibilities and limits of teaching experience and tries to find some starting points and recommendations that can help teachers better manage claims that contemporary society places on education of children. It also seeks to give teachers a tool that would simply and effectively determine the level of their work on self-development of their pupils. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014622120106986 | |