Show simple item record

The organization of tournament within the scope of handball education at primary school
dc.contributor.advisorTůma, Martin
dc.creatorJahnová, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-07T22:43:48Z
dc.date.available2017-05-07T22:43:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46745
dc.description.abstractNázev: Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ Cíle: Hlavním cílem této práce je ověřit, jak mohou různé organizace turnajů v rámci výuky házené ovlivnit efektivitu výuky, respektive jaký typ turnaje je pro žákyně zajímavější a který by preferovaly. Dalším cílem je zjistit, zdali by žákyně měly zájem o každoroční pořádání jednoho z turnajů. Naším úkolem tedy bude uspořádání dvou rozdílných turnajů, tj. turnaje vyřazovacího a skupinového. Pomocí dotazníkové metody získáme informace, které následně vyhodnotíme a použijeme pro stanovení závěrů této diplomové práce. Metody: V naší práci jsme použili dotazníkovou metodu a metodu komparace. Dotazníkovou metodu jsme aplikovali v rozboru jednotlivých turnajů a metodu komparace v části porovnávání odpovědí z turnajů. Výsledky: Zjistili jsme, že pro žákyně je turnaj organizovaný skupinovou metodou více efektivní než turnaj vyřazovací. Taktéž to je i u každoročního pořádání jednoho z turnajů, kdy se žákyně opět více souhlasně vyjadřují ke skupinovému turnaji. Klíčová slova: vyučovací jednotka, házená, turnaj vyřazovací, turnaj skupinovýcs_CZ
dc.description.abstractTitle: The organization of tournament within the scope of handball education at primary school. Objectives: The main objective of this thesis is to verify how different organization of handball tournament affects the efficiency of teaching or what type of tournament is more interesting for pupils and which one they would prefer themselves. Another objective is to determine whether the pupils would be interested in annual organizing of tournament. Our task is to organize two different tournaments, knock-out tournament and group tournament. By using the questionnaire method we get the information which consequently evaluate and use for determining of the conclusion of this thesis. Methods: We used questionnaire method and comparison method in this thesis. We applied questionnaire method in analysis of particular tournaments and comparison method in comparing of tournament responses. Results: We discovered that the tournament organized by group method is more efficient for pupils then the knock-out tournament. We observed the same result by organizing the annual tournament where the pupils were also more interested in group tournament. Keywords: Education unit, handball, knock-out tournament, group tournamenten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleOrganizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-17
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId91277
dc.title.translatedThe organization of tournament within the scope of handball education at primary schoolen_US
dc.contributor.refereeBuchtel, Jaroslav
dc.identifier.aleph001425745
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ Cíle: Hlavním cílem této práce je ověřit, jak mohou různé organizace turnajů v rámci výuky házené ovlivnit efektivitu výuky, respektive jaký typ turnaje je pro žákyně zajímavější a který by preferovaly. Dalším cílem je zjistit, zdali by žákyně měly zájem o každoroční pořádání jednoho z turnajů. Naším úkolem tedy bude uspořádání dvou rozdílných turnajů, tj. turnaje vyřazovacího a skupinového. Pomocí dotazníkové metody získáme informace, které následně vyhodnotíme a použijeme pro stanovení závěrů této diplomové práce. Metody: V naší práci jsme použili dotazníkovou metodu a metodu komparace. Dotazníkovou metodu jsme aplikovali v rozboru jednotlivých turnajů a metodu komparace v části porovnávání odpovědí z turnajů. Výsledky: Zjistili jsme, že pro žákyně je turnaj organizovaný skupinovou metodou více efektivní než turnaj vyřazovací. Taktéž to je i u každoročního pořádání jednoho z turnajů, kdy se žákyně opět více souhlasně vyjadřují ke skupinovému turnaji. Klíčová slova: vyučovací jednotka, házená, turnaj vyřazovací, turnaj skupinovýcs_CZ
uk.abstract.enTitle: The organization of tournament within the scope of handball education at primary school. Objectives: The main objective of this thesis is to verify how different organization of handball tournament affects the efficiency of teaching or what type of tournament is more interesting for pupils and which one they would prefer themselves. Another objective is to determine whether the pupils would be interested in annual organizing of tournament. Our task is to organize two different tournaments, knock-out tournament and group tournament. By using the questionnaire method we get the information which consequently evaluate and use for determining of the conclusion of this thesis. Methods: We used questionnaire method and comparison method in this thesis. We applied questionnaire method in analysis of particular tournaments and comparison method in comparing of tournament responses. Results: We discovered that the tournament organized by group method is more efficient for pupils then the knock-out tournament. We observed the same result by organizing the annual tournament where the pupils were also more interested in group tournament. Keywords: Education unit, handball, knock-out tournament, group tournamenten_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990014257450106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV