Zobrazit minimální záznam

School as a Successful Company
dc.contributor.advisorMichalík, David
dc.creatorProvazníková, Pavlína
dc.date.accessioned2017-05-07T22:32:42Z
dc.date.available2017-05-07T22:32:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46699
dc.description.abstractTato práce se věnuje prostředí základní školy z pohledu psychologie práce a organizace a zaměřuje se na vztah vedoucího pracovníka školy a pedagogů. Ústředním tématem se stává motivace pedagogů, jejich mezilidské vztahy, důvěra a informovanost. Teoretická část nejprve přibližuje téma vedení lidí a školský management a dále se věnuje zmiňovaným tématům. Zabývá se teorií motivace a rozborem konkrétních motivů pracovníků, pracovní skupinou pedagogů a vzájemnými vztahy na pracovišti, důvěrou a chováním, které podporuje vznik důvěryhodného vztahu, komunikací a poradou, jako nástrojem posílení informovanosti podřízených. Cílem empirické části je identifikovat možné souvislosti mezi profesními osobnostními charakteristikami vedoucího pracovníka a vnímáním pedagogů pracovního prostředí a procesů na škole.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is dedicated to the psychology of work and organization in the elementary school environment and is focused on the relationships of the management of a school with its teachers. The motivation of teachers, the interpersonal relationships, trust and level of awareness become the central themes. At first, the theoretical part zooms in both, people and school management, and then continues to discuss the above mentioned themes. It deals with the theory of motivation and an analysis of concrete motives of teachers, their working group, mutual relationships at workplace and trust, as well as with behavior supporting the creation of trust, communication and consultancy as tools for reinforcing the level of subordinates' awareness. The objective of the emphirical part is to identify possible relationships between personality characteristics of a manager and the perception the teachers have about the working environment and the processes at their school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectvztah podřízený - nadřízenýcs_CZ
dc.subjectpedagogcs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectmezilidské vztahycs_CZ
dc.subjectdůvěracs_CZ
dc.subjectinformovanostcs_CZ
dc.subjectprofesní osobnostní charakteristikycs_CZ
dc.subjectrelationship subordinate - supervisoren_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectinterpersonal relationshipsen_US
dc.subjecttrusten_US
dc.subjectawarenessen_US
dc.subjectprofessional personality characteristicsen_US
dc.titleŠkola jako úspěšná firmacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-01-31
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90999
dc.title.translatedSchool as a Successful Companyen_US
dc.contributor.refereeGillernová, Ilona
dc.identifier.aleph001440674
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se věnuje prostředí základní školy z pohledu psychologie práce a organizace a zaměřuje se na vztah vedoucího pracovníka školy a pedagogů. Ústředním tématem se stává motivace pedagogů, jejich mezilidské vztahy, důvěra a informovanost. Teoretická část nejprve přibližuje téma vedení lidí a školský management a dále se věnuje zmiňovaným tématům. Zabývá se teorií motivace a rozborem konkrétních motivů pracovníků, pracovní skupinou pedagogů a vzájemnými vztahy na pracovišti, důvěrou a chováním, které podporuje vznik důvěryhodného vztahu, komunikací a poradou, jako nástrojem posílení informovanosti podřízených. Cílem empirické části je identifikovat možné souvislosti mezi profesními osobnostními charakteristikami vedoucího pracovníka a vnímáním pedagogů pracovního prostředí a procesů na škole.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is dedicated to the psychology of work and organization in the elementary school environment and is focused on the relationships of the management of a school with its teachers. The motivation of teachers, the interpersonal relationships, trust and level of awareness become the central themes. At first, the theoretical part zooms in both, people and school management, and then continues to discuss the above mentioned themes. It deals with the theory of motivation and an analysis of concrete motives of teachers, their working group, mutual relationships at workplace and trust, as well as with behavior supporting the creation of trust, communication and consultancy as tools for reinforcing the level of subordinates' awareness. The objective of the emphirical part is to identify possible relationships between personality characteristics of a manager and the perception the teachers have about the working environment and the processes at their school.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990014406740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV