Show simple item record

Health education in elementary school
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorHájková, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-07T21:46:07Z
dc.date.available2017-05-07T21:46:07Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46525
dc.description.abstractNázev: Výchova ke zdraví na základní škole Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bylo vypracování a následné ověření účinnosti didaktických manuálů pro předmět výchova ke zdraví. Metody: V naší práci jsme použili metodu kvantitativní a kvalitativní a metodu komparace. Metodu kvantitativní představovaly dotazníky, metodou kvalitativní byl rozhovor s vybranými žáky sedmých ročníků 2. základní školy v Plzni. Metodu komparace jsme aplikovali v porovnávání vstupních a výstupních znalostí žáků ze sedmých ročníků a při srovnání znalostí žáků devátého ročníku se znalostmi žáků z ročníků sedmých. Výsledky: Zjistili jsme zlepšení znalostí žáků sedmých ročníků oproti výstupnímu dotazování, přičemž největšího zlepšení znalostí dosáhli žáci v oblasti sebepojetí a tělesného sebepojetí. Výsledky žáků ze sedmých ročníků ve výstupním dotazování jsou lepší než výsledky žáků z ročníku devátého. Klíčová slova: péče o tělo, výživa, sebepojetí a tělesné sebepojetí, pohybová aktivita.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Health education in elementary school Objectives: The aim of this thesis was to create an educational manual for health education and its verification. Methods: In our thesis we used quantitative and qualitative methods of analysis and the method of comparison. We used a questionnaire as the quantitative method and for the qualitative method we interviewed selected students. We apllied the method of comparison in the evaluation of student's knowledge in pre and post questionnaires and in comparing the knowledge of 9th and 7th graders. Results: We discovered that 7th graders improved their knowledge and the greatest improvement was reached in the topics of self-conception and physical self- conception. Also we found that the knowledge of 7th graders are better than the knowledge of 9th graders. Keywords: body care, nutrition, self-conception and physical self-conception, physical activity.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectpéče o tělocs_CZ
dc.subjectvýživacs_CZ
dc.subjectsebepojetícs_CZ
dc.subjecttělesné sebepojetícs_CZ
dc.subjectfyzická aktivitacs_CZ
dc.subjectbody careen_US
dc.subjectnutritionen_US
dc.subjectself - conceptionen_US
dc.subjectphysical self - conceptionen_US
dc.subjectphysical activityen_US
dc.titleVýchova ke zdraví na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-09
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId99832
dc.title.translatedHealth education in elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeTilinger, Pavel
dc.identifier.aleph001464187
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Výchova ke zdraví na základní škole Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bylo vypracování a následné ověření účinnosti didaktických manuálů pro předmět výchova ke zdraví. Metody: V naší práci jsme použili metodu kvantitativní a kvalitativní a metodu komparace. Metodu kvantitativní představovaly dotazníky, metodou kvalitativní byl rozhovor s vybranými žáky sedmých ročníků 2. základní školy v Plzni. Metodu komparace jsme aplikovali v porovnávání vstupních a výstupních znalostí žáků ze sedmých ročníků a při srovnání znalostí žáků devátého ročníku se znalostmi žáků z ročníků sedmých. Výsledky: Zjistili jsme zlepšení znalostí žáků sedmých ročníků oproti výstupnímu dotazování, přičemž největšího zlepšení znalostí dosáhli žáci v oblasti sebepojetí a tělesného sebepojetí. Výsledky žáků ze sedmých ročníků ve výstupním dotazování jsou lepší než výsledky žáků z ročníku devátého. Klíčová slova: péče o tělo, výživa, sebepojetí a tělesné sebepojetí, pohybová aktivita.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Health education in elementary school Objectives: The aim of this thesis was to create an educational manual for health education and its verification. Methods: In our thesis we used quantitative and qualitative methods of analysis and the method of comparison. We used a questionnaire as the quantitative method and for the qualitative method we interviewed selected students. We apllied the method of comparison in the evaluation of student's knowledge in pre and post questionnaires and in comparing the knowledge of 9th and 7th graders. Results: We discovered that 7th graders improved their knowledge and the greatest improvement was reached in the topics of self-conception and physical self- conception. Also we found that the knowledge of 7th graders are better than the knowledge of 9th graders. Keywords: body care, nutrition, self-conception and physical self-conception, physical activity.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV