Zobrazit minimální záznam

Nejčastější chyby, které čeští studenti dělají v angličtině, a jejich náprava
dc.contributor.advisorDvořák, Bohuslav
dc.creatorGanev, Ondřej
dc.date.accessioned2017-05-07T21:29:56Z
dc.date.available2017-05-07T21:29:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46455
dc.description.abstractNejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce, představuje hlavní téma diplomové práce. Teoretická část se zabývá především představením výukových metod TEFL (Metody pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). Tyto metody jsou rozebírány z hledisek technik, strategií a základních principů každé metody. Důraz je kladen nejen na roli učitele a jeho vztah k studentům, ale především na postoji, jaký zaujímáme k určité metodě v oblasti hodnocení chyb. Představení jednotlivých metod má za cíl poukázat na vztah mezi chybami a metodami samotnými. Z hlediska problematiky chyb se práce zaměřuje také na jejich klasifikaci. Praktická část se skládá z příkladů chyb, kterých se studenti dopustili ve svých souvislých písemných projevech. Chyby jsou rozděleny do několika skupin, zahrnujících gramatiku, pravopis, problematiku chybného užití slova a také slovosledu. Diplomová práce dále navrhuje možnosti nápravy chyb a snížení jejich výskytu. Cílem práce je také porovnat úroveň znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů na střední škole cestovního ruchu v Praze, kde autor práce působí jako profesor anglického jazyka.cs_CZ
dc.description.abstractCommon mistakes Czech students make in English represent the main topic of the presented master thesis. The theoretical part mainly deals with the presentation of various TEFL (Teaching English as Foreign Language) methods. Moreover, they are discussed from several perspectives, including techniques, strategies and principles while using the particular method, the role of the teacher, his or her relationship with students, and especially the response to errors within each of the methods. The purpose of presenting TEFL methods is to show also the connection between mistakes and methods themselves. Concerning the area of mistakes and their corrections, we focus on the classification of mistakes and their division. The practical part is based on various illustrations of mistakes from students' writing assignments. These mistakes are divided into four major classes, including grammar, spelling, wrong word and word order. The thesis also deals with the remedial treatment which may hopefully reduce the number of possible mistakes. The aim of the thesis is to compare the level of students' English language knowledge at the Secondary School of Tourism in Prague where the author works as an English teacher.en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectChybacs_CZ
dc.subjectOpravacs_CZ
dc.subjectCílový jazykcs_CZ
dc.subjectVyučovací metodacs_CZ
dc.subjectNáprava chybcs_CZ
dc.subjectMistakeen_US
dc.subjectCorrectionen_US
dc.subjectTarget languageen_US
dc.subjectTeaching methoden_US
dc.subjectRemedial treatmenten_US
dc.titleCommon mistakes Czech students make in English and their Remedial Treatmenten_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-14
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113088
dc.title.translatedNejčastější chyby, které čeští studenti dělají v angličtině, a jejich nápravacs_CZ
dc.contributor.refereeHofmannová, Marie
dc.identifier.aleph001501733
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French Languageen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - French Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNejčastější chyby, kterých se dopouštějí čeští studenti v anglickém jazyce, představuje hlavní téma diplomové práce. Teoretická část se zabývá především představením výukových metod TEFL (Metody pro výuku angličtiny jako cizího jazyka). Tyto metody jsou rozebírány z hledisek technik, strategií a základních principů každé metody. Důraz je kladen nejen na roli učitele a jeho vztah k studentům, ale především na postoji, jaký zaujímáme k určité metodě v oblasti hodnocení chyb. Představení jednotlivých metod má za cíl poukázat na vztah mezi chybami a metodami samotnými. Z hlediska problematiky chyb se práce zaměřuje také na jejich klasifikaci. Praktická část se skládá z příkladů chyb, kterých se studenti dopustili ve svých souvislých písemných projevech. Chyby jsou rozděleny do několika skupin, zahrnujících gramatiku, pravopis, problematiku chybného užití slova a také slovosledu. Diplomová práce dále navrhuje možnosti nápravy chyb a snížení jejich výskytu. Cílem práce je také porovnat úroveň znalosti anglického jazyka jednotlivých studentů na střední škole cestovního ruchu v Praze, kde autor práce působí jako profesor anglického jazyka.cs_CZ
uk.abstract.enCommon mistakes Czech students make in English represent the main topic of the presented master thesis. The theoretical part mainly deals with the presentation of various TEFL (Teaching English as Foreign Language) methods. Moreover, they are discussed from several perspectives, including techniques, strategies and principles while using the particular method, the role of the teacher, his or her relationship with students, and especially the response to errors within each of the methods. The purpose of presenting TEFL methods is to show also the connection between mistakes and methods themselves. Concerning the area of mistakes and their corrections, we focus on the classification of mistakes and their division. The practical part is based on various illustrations of mistakes from students' writing assignments. These mistakes are divided into four major classes, including grammar, spelling, wrong word and word order. The thesis also deals with the remedial treatment which may hopefully reduce the number of possible mistakes. The aim of the thesis is to compare the level of students' English language knowledge at the Secondary School of Tourism in Prague where the author works as an English teacher.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990015017330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV