Show simple item record

Analýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Praha
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorBříza, Matouš
dc.date.accessioned2017-05-07T21:23:14Z
dc.date.available2017-05-07T21:23:14Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46423
dc.description.abstractANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazníkcs_CZ
dc.description.abstractBASKETBALL CLUB USK PRAHA MARKETING MIX ANALYSIS Targets: The goal of this thesis is to perform an overall evaluation of the existing USK Praha marketing mix and its components. Based on this analysis suggest possible modification that would lead to a better club economic outcome. Methods: There will be used a SWOT analysis to analyze current club marketing mix. This analysis will point to strong and teak club sides and threates ond opportunities that it faces up to. Very important source of informations will be an informal meeting with a club management as well. A questionnaire research will be used to find out fan's opinions on individual parts of club marketing work. Final proposals will also include my own knowladge. Results: Based on used methods, there will be suggested specific modifications in every individual parts of marketing mix that would lead to a better club economic outcome. These suggestions will be offered to the club's leadership, that will decide to follow these or not. Key words: marketing, marketing mix, communication mix, marketing research, corporate identity, SWOT analysis, questionnaireen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectfiremní identitacs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleAnalýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Prahaen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111280
dc.title.translatedAnalýza marketingového mixu basketbalového klubu USK Prahacs_CZ
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001465151
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU BASKETBALOVÉHO KLUBU USK PRAHA Cíle práce: Cílem práce je provést celkové zhodnocení jednotlivých složek marketingového mixu klubu USK Praha. Ze získaných podkladů následně navrhnout možné úpravy vedoucí k lepšímu hospodářskému výsledku klubu. Metody: Pro zanalyzování současného stavu marketingového mixu klubu bude použita SWOT analýza, naznačující silné a slabé stránky podniku a zároveň možné hrozby a příležitosti kterým klub čelí. Neméně důležitým zdrojem informací bude neformální rozhovor s vedením klubu. Pomocí dotazníkového šetření bude zjištěn názor diváků na jednotlivé marketingové oblasti klubu. Při tvorbě závěrečných návrhů budou použity také osobní poznatky autora. Výsledky: Díky použitým metodám budou navrženy konkrétní úpravy jednotlivých složek marketingového mixu vedoucích ke zlepšení hospodářských výsledků klubu. Tyto návrhy budou nabídnuty vedení klubu, který se již dále rozhodne, zda tyto úpravy realizuje či ne. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, komunikační mix, marketingový výzkum, firemní identita, SWOT analýza, dotazníkcs_CZ
uk.abstract.enBASKETBALL CLUB USK PRAHA MARKETING MIX ANALYSIS Targets: The goal of this thesis is to perform an overall evaluation of the existing USK Praha marketing mix and its components. Based on this analysis suggest possible modification that would lead to a better club economic outcome. Methods: There will be used a SWOT analysis to analyze current club marketing mix. This analysis will point to strong and teak club sides and threates ond opportunities that it faces up to. Very important source of informations will be an informal meeting with a club management as well. A questionnaire research will be used to find out fan's opinions on individual parts of club marketing work. Final proposals will also include my own knowladge. Results: Based on used methods, there will be suggested specific modifications in every individual parts of marketing mix that would lead to a better club economic outcome. These suggestions will be offered to the club's leadership, that will decide to follow these or not. Key words: marketing, marketing mix, communication mix, marketing research, corporate identity, SWOT analysis, questionnaireen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV