Show simple item record

Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
dc.contributor.advisorŠlerka, Josef
dc.creatorFiala, Jakub
dc.date.accessioned2020-08-24T15:01:45Z
dc.date.available2020-08-24T15:01:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46173
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. The thesis describes the key features of concept, composition of the team, collaboration with other parts of the Faculty of Arts and also the experience of interacting with fans and other presentations. The second part is devoted to a survey of selected communication tools used by the Faculty of Arts, which has been realized in order to determine the opinion of fans of presentation at the end of the first year of operation.en_US
dc.description.abstractTématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení realizačního týmu, spolupráci s částmi FF UK a také zkušenosti z interakcí s fanoušky, fanynkami i dalšími prezentacemi. Druhá část práce se věnuje průzkumu vybraných komunikačních prostředků FF UK, který byl realizován za účelem zjištění názoru fanoušků a fanynek prezentace na konci prvního roku fungování.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectnonprofit organizationsen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectthe Faculty of Arts of Charles Universityen_US
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectneziskový sektorcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectFF UKcs_CZ
dc.titleVyužití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-19
dc.description.departmentÚstav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId96062
dc.title.translatedUsage of social media in nonprofit organizations in the Czech republicen_US
dc.contributor.refereeSluková, Petra Zia
dc.identifier.aleph001505056
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNew Media Studiesen_US
thesis.degree.disciplineStudia nových médiícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia nových médiícs_CZ
uk.degree-discipline.enNew Media Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení realizačního týmu, spolupráci s částmi FF UK a také zkušenosti z interakcí s fanoušky, fanynkami i dalšími prezentacemi. Druhá část práce se věnuje průzkumu vybraných komunikačních prostředků FF UK, který byl realizován za účelem zjištění názoru fanoušků a fanynek prezentace na konci prvního roku fungování.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. The thesis describes the key features of concept, composition of the team, collaboration with other parts of the Faculty of Arts and also the experience of interacting with fans and other presentations. The second part is devoted to a survey of selected communication tools used by the Faculty of Arts, which has been realized in order to determine the opinion of fans of presentation at the end of the first year of operation.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií - studia nových médiícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015050560106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV