Využití sociálních médií v neziskovém sektoru v České republice
Usage of social media in nonprofit organizations in the Czech republic
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/46173Identifikátory
SIS: 96062
Kolekce
- Kvalifikační práce [23802]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sluková, Petra Zia
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Studia nových médií
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií - studia nových médií
Datum obhajoby
19. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sociální média, sociální sítě, neziskový sektor, komunikace, Facebook, FF UKKlíčová slova (anglicky)
social media, social networks, nonprofit organizations, communication, Facebook, the Faculty of Arts of Charles UniversityTématem diplomové práce je vznik, koncepce a fungování prezentace Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na Facebooku od oficiálního spuštění 13. 4. 2011 do 31. 3. 2012. Práce popisuje klíčové prvky koncepce, složení realizačního týmu, spolupráci s částmi FF UK a také zkušenosti z interakcí s fanoušky, fanynkami i dalšími prezentacemi. Druhá část práce se věnuje průzkumu vybraných komunikačních prostředků FF UK, který byl realizován za účelem zjištění názoru fanoušků a fanynek prezentace na konci prvního roku fungování.
The aim of this diploma thesis is the inception, concept and performance of presentation the Faculty of Arts of Charles University in Prague on Facebook since the official launch on the 13th April 2011 to 31 March 2012. The thesis describes the key features of concept, composition of the team, collaboration with other parts of the Faculty of Arts and also the experience of interacting with fans and other presentations. The second part is devoted to a survey of selected communication tools used by the Faculty of Arts, which has been realized in order to determine the opinion of fans of presentation at the end of the first year of operation.