Herní dovednosti dětí s autismem v MŠ
Autism
dc.contributor.advisor | Zemková, Jaroslava | |
dc.creator | Kudrnková, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T19:56:06Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T19:56:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/46052 | |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs_CZ |
dc.subject | behaviorální normy vývoje | cs_CZ |
dc.subject | autismus | cs_CZ |
dc.subject | pervazivní vývojová porucha | cs_CZ |
dc.subject | triáda postižení | cs_CZ |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | hra | cs_CZ |
dc.subject | hračka | cs_CZ |
dc.subject | herní dovednosti | cs_CZ |
dc.subject | dítě | cs_CZ |
dc.subject | preschool age child | en_US |
dc.subject | behavioural developmnet norms | en_US |
dc.subject | autism | en_US |
dc.subject | pervasive developmental disorder | en_US |
dc.subject | triad of the disorder | en_US |
dc.subject | preschool education | en_US |
dc.subject | kindergarten | en_US |
dc.subject | play | en_US |
dc.subject | toy | en_US |
dc.subject | playing competences | en_US |
dc.subject | child | en_US |
dc.title | Herní dovednosti dětí s autismem v MŠ | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-06-04 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 106523 | |
dc.title.translated | Autism | en_US |
dc.contributor.referee | Šumníková, Pavlína | |
dc.identifier.aleph | 001470962 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014709620106986 |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách
-
Kvalifikační práce [18052]
Theses