Show simple item record

New Age as a Concept of a Life Style and Development of Personality
dc.contributor.advisorKopecký, Martin
dc.creatorJansová, Šárka
dc.date.accessioned2017-05-07T19:51:03Z
dc.date.available2017-05-07T19:51:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/46028
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje zásadní charakteristiky New Age z hlediska historických okolností vzniku, teoretické báze autorů, způsobu členství a zdrojů inspirace. Autorka sleduje, jak tento fenomén koresponduje s postmoderními rysy současnosti, jakým způsobem se projevuje v životním stylu a v kultuře společnosti, a zejména jak ho absorbuje současná andragogická praxe - zájmové vzdělávání, další profesní vzdělávání a životní pomoc. Na závěr jsou zmíněna možná úskalí a paradoxy koncepce New Age.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis describes the essential characteristics of New Age in terms of historical circumstances, the theoretical bases of authors, the way of membership and sources of inspiration. The author examines how this phenomenon corresponds to the post-modern features of the present, how is reflected in the lifestyle and culture of society, particularly as it absorbs the current practice of adult education - leisure education, professional training and life support. At the conclusion of the mentioned possible pitfalls and paradoxes of the New Age concept.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectNew Agecs_CZ
dc.subjectrozvoj osobnostics_CZ
dc.subjectspiritualitacs_CZ
dc.subjectučení secs_CZ
dc.subjectživotní stylcs_CZ
dc.subjectNew Ageen_US
dc.subjectpersonal developmenten_US
dc.subjectspiritualityen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectlifestyleen_US
dc.titleNew age jako koncept životního stylu a rozvoje osobnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-20
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId92381
dc.title.translatedNew Age as a Concept of a Life Style and Development of Personalityen_US
dc.contributor.refereeŠerák, Michal
dc.identifier.aleph001485129
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje zásadní charakteristiky New Age z hlediska historických okolností vzniku, teoretické báze autorů, způsobu členství a zdrojů inspirace. Autorka sleduje, jak tento fenomén koresponduje s postmoderními rysy současnosti, jakým způsobem se projevuje v životním stylu a v kultuře společnosti, a zejména jak ho absorbuje současná andragogická praxe - zájmové vzdělávání, další profesní vzdělávání a životní pomoc. Na závěr jsou zmíněna možná úskalí a paradoxy koncepce New Age.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis describes the essential characteristics of New Age in terms of historical circumstances, the theoretical bases of authors, the way of membership and sources of inspiration. The author examines how this phenomenon corresponds to the post-modern features of the present, how is reflected in the lifestyle and culture of society, particularly as it absorbs the current practice of adult education - leisure education, professional training and life support. At the conclusion of the mentioned possible pitfalls and paradoxes of the New Age concept.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV