Show simple item record

The works of "Rudolfinian composers" included in the printed book of organ tablatures Tabulaturbuch (1607)
dc.contributor.advisorDaněk, Petr
dc.creatorFrýdlová, Soňa
dc.date.accessioned2017-03-27T12:26:40Z
dc.date.available2017-03-27T12:26:40Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4590
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce jsou skladby obsažené v tištěné sbírce varhanních intabulací s názvem Tahulaturhuch von allerhand ausserlesnen, sch6nen, lieblichen Praeludtjs, Toccaten, Motteten, Canzonetten, Madrigalien und Fugen von 4, 5, und 6 Stimmen: dessgleichen kunstlichen Passomezzen und Gagliardenl ), která je uložena v hudebním oddělení Národní knihovny v Praze pod signaturou Pu 59 C 8985. Zaměřila jsem se především na přepis a analýzu děl skladatelů, u nichž existuje osobní vazba na Prahu v době vlády Rudolfa II., a kteří tedy bývají často označováni jako skladatelé "rudo lflnští" .cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleDíla rudolfínských skladatelů obsažená ve varhanním tisku Tabulaturbuch (1607)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-31
dc.description.departmentÚstav hudební vědycs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Musicologyen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26604
dc.title.translatedThe works of "Rudolfinian composers" included in the printed book of organ tablatures Tabulaturbuch (1607)en_US
dc.contributor.refereeČerný, Jaromír
dc.identifier.aleph000648073
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMusic Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHudební vědacs_CZ
thesis.degree.programTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.degree.programObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav hudební vědycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Musicologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHudební vědacs_CZ
uk.degree-discipline.enMusic Studiesen_US
uk.degree-program.csObecná teorie a dějiny umění a kulturycs_CZ
uk.degree-program.enTheory and History of Art and Cultureen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem mé diplomové práce jsou skladby obsažené v tištěné sbírce varhanních intabulací s názvem Tahulaturhuch von allerhand ausserlesnen, sch6nen, lieblichen Praeludtjs, Toccaten, Motteten, Canzonetten, Madrigalien und Fugen von 4, 5, und 6 Stimmen: dessgleichen kunstlichen Passomezzen und Gagliardenl ), která je uložena v hudebním oddělení Národní knihovny v Praze pod signaturou Pu 59 C 8985. Zaměřila jsem se především na přepis a analýzu děl skladatelů, u nichž existuje osobní vazba na Prahu v době vlády Rudolfa II., a kteří tedy bývají často označováni jako skladatelé "rudo lflnští" .cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav hudební vědycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV