Zobrazit minimální záznam

The audience of radio formats all-news/talk defined by sociological research of audience in the u.s. and great britain
dc.contributor.advisorMoravec, Václav
dc.creatorHynčicová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-05-07T19:07:11Z
dc.date.available2017-05-07T19:07:11Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45834
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje zpracování analýzy publika rozhlasových formátů mluveného slova v USA a ve Velké Británii. Konkrétně byly zvoleny formáty All-News a News/Talk. Při analýze byly použity sociologické výzkumy zpracovávané předními agenturami ve zmíněných zemích, jako jsou Arbitron v USA a RAJAR ve Velké Británii. Práce má za cíl zjistit a popsat, jací lidé formáty mluveného slova v anglo-americkém prostředí poslouchají a zda se od sebe posluchači ve vybraných zemích liší. Zároveň jsou v práci popsány jednotlivé metody, které agentury k výzkumům publika používají, jednak obecně a jednak konkrétně pro zvolené agentury Arbitron a RAJAR. Nedílnou součástí práce je také zachycení jednotlivých rozhlasových formátů a jejich specifik. Závěrečná část práce je zaměřena na výskyt rozhlasových žánrů v ranních programech vybraných rozhlasových stanic mluveného slova. Za Velkou Británii byl zvolen pořad Breakfast stanice BBC Radio 5 live a za USA pořad Morning Edition stanice NPR. Cílem této části práce je na základě analýzy poslechu vybraných pořadů vytvořit přehled zpravodajských a publicistických žánrů, které se zde objevily.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with analysis of the audience of All-News and News/Talk formats in the U.S. and Great Britain. In the analysis, there have been used sociological surveys made by the leading agencies in these countries such as Arbitron in the United States and RAJAR in Great Britain. The thesis aims to identify and describe what kind of people listen to spoken- word formats in the Anglo-American countries and whether the listeners in chosen countries are different. In the thesis there are also described various methods which agencies use for the audience research, both generally and specifically for the chosen agencies Arbitron and RAJAR. An integral part of the thesis is also capturing of the various radio formats and their specifics. The final part focuses on the genres of radio journalism in the morning radio programmes of the chosen spoken-word radio stations. Breakfast on BBC Radio 5 Live was chosen for Great Britain and Morning Edition of NPR station was chosen for the United States. The aim of this part is to bring an overview of the different genres of radio journalism based on the listening analysis of chosen programmes.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectRozhlascs_CZ
dc.subjectRozhlasový formátcs_CZ
dc.subjectAll-Newscs_CZ
dc.subjectNewscs_CZ
dc.subjectTalkcs_CZ
dc.subjectVýzkum publikacs_CZ
dc.subjectRozhlasové žánrycs_CZ
dc.subjectRadioen_US
dc.subjectRadio formaten_US
dc.subjectAll-Newsen_US
dc.subjectNewsen_US
dc.subjectTalken_US
dc.subjectAudience researchen_US
dc.subjectGenres of radio journalismen_US
dc.titlePublikum rozhlasových formátů All-News/Talk na základě sociologických výzkumů poslechovosti v USA a Velké Británii.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-20
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId99207
dc.title.translatedThe audience of radio formats all-news/talk defined by sociological research of audience in the u.s. and great britainen_US
dc.contributor.refereeMaršík, Josef
dc.identifier.aleph001480708
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra žurnalistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Journalismen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje zpracování analýzy publika rozhlasových formátů mluveného slova v USA a ve Velké Británii. Konkrétně byly zvoleny formáty All-News a News/Talk. Při analýze byly použity sociologické výzkumy zpracovávané předními agenturami ve zmíněných zemích, jako jsou Arbitron v USA a RAJAR ve Velké Británii. Práce má za cíl zjistit a popsat, jací lidé formáty mluveného slova v anglo-americkém prostředí poslouchají a zda se od sebe posluchači ve vybraných zemích liší. Zároveň jsou v práci popsány jednotlivé metody, které agentury k výzkumům publika používají, jednak obecně a jednak konkrétně pro zvolené agentury Arbitron a RAJAR. Nedílnou součástí práce je také zachycení jednotlivých rozhlasových formátů a jejich specifik. Závěrečná část práce je zaměřena na výskyt rozhlasových žánrů v ranních programech vybraných rozhlasových stanic mluveného slova. Za Velkou Británii byl zvolen pořad Breakfast stanice BBC Radio 5 live a za USA pořad Morning Edition stanice NPR. Cílem této části práce je na základě analýzy poslechu vybraných pořadů vytvořit přehled zpravodajských a publicistických žánrů, které se zde objevily.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with analysis of the audience of All-News and News/Talk formats in the U.S. and Great Britain. In the analysis, there have been used sociological surveys made by the leading agencies in these countries such as Arbitron in the United States and RAJAR in Great Britain. The thesis aims to identify and describe what kind of people listen to spoken- word formats in the Anglo-American countries and whether the listeners in chosen countries are different. In the thesis there are also described various methods which agencies use for the audience research, both generally and specifically for the chosen agencies Arbitron and RAJAR. An integral part of the thesis is also capturing of the various radio formats and their specifics. The final part focuses on the genres of radio journalism in the morning radio programmes of the chosen spoken-word radio stations. Breakfast on BBC Radio 5 Live was chosen for Great Britain and Morning Edition of NPR station was chosen for the United States. The aim of this part is to bring an overview of the different genres of radio journalism based on the listening analysis of chosen programmes.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014807080106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV