Show simple item record

CSR activities of Tesco Stores Czech Republic a.s. in 2009-2010
dc.contributor.advisorKöppl, Daniel
dc.creatorJílková, Kristýna
dc.date.accessioned2017-05-07T18:57:48Z
dc.date.available2017-05-07T18:57:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45798
dc.description.abstract1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity budou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a několik návrhů na doplnění nepříliš širokého souboru komunikačních aktivit firmy.cs_CZ
dc.description.abstract2 Abstract The thesis focuses on social responsible activities of Tesco Stores Czech Republic in 2009 - 2010, puts them into context of marketing communication and analyses them, using three basic pillars of CSR - economic, social and environmental. First the concept of CSR and its establishment is described along with the parts it includes and the instruments it provides for a corporation - also from the standpoint of marketing. The key terms needed for following description of activities are defined and the thesis doesn't avoid the topic of critics of CSR. In the next part, Tesco Stores Czech Republic is introduced to be the subject of a case study. Only years 2009 and 2010 were selected for the purpose of this study. Nevertheless, this period is rich for wide range of CSR activities. Described activities will be separately evaluated using the three pillars of CSR in summarized in conclusion. In the end, some of possible improvements of communication activities will be proposed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs_CZ
dc.subjectCSRcs_CZ
dc.subjectTescocs_CZ
dc.subjectstakeholdercs_CZ
dc.subjectekonomickács_CZ
dc.subjectsociálnícs_CZ
dc.subjectenvironmentálnícs_CZ
dc.subjectudržitelnostcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectCSRen_US
dc.subjectTescoen_US
dc.subjectstakeholderen_US
dc.subjecteconomicen_US
dc.subjectsocialen_US
dc.subjectenvironmenalen_US
dc.subjectsustainabilityen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleCSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100438
dc.title.translatedCSR activities of Tesco Stores Czech Republic a.s. in 2009-2010en_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph002020544
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.cs1 Anotace (abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity budou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a několik návrhů na doplnění nepříliš širokého souboru komunikačních aktivit firmy.cs_CZ
uk.abstract.en2 Abstract The thesis focuses on social responsible activities of Tesco Stores Czech Republic in 2009 - 2010, puts them into context of marketing communication and analyses them, using three basic pillars of CSR - economic, social and environmental. First the concept of CSR and its establishment is described along with the parts it includes and the instruments it provides for a corporation - also from the standpoint of marketing. The key terms needed for following description of activities are defined and the thesis doesn't avoid the topic of critics of CSR. In the next part, Tesco Stores Czech Republic is introduced to be the subject of a case study. Only years 2009 and 2010 were selected for the purpose of this study. Nevertheless, this period is rich for wide range of CSR activities. Described activities will be separately evaluated using the three pillars of CSR in summarized in conclusion. In the end, some of possible improvements of communication activities will be proposed.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV