Show simple item record

Phenomenom analysis of internet videoclips as a cause of cyber-bullying
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorJanáček, Tomáš
dc.date.accessioned2017-05-07T17:47:06Z
dc.date.available2017-05-07T17:47:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45505
dc.description.abstractPráce se vztahuje ke stále častějším případům útokům na mladé lidi, kteří účinkují ve vlastních videoklipech, které se stávají prostřednictvím sociálních sítí fenoménem. Mladí lidé se prezentují skrze různé audiovizuální obsahy, které jsou posléze cílem agresivních útoků i masivního sdílení. Tato práce hledá příčiny takového jednání recipientů. V první části se věnuji popisu kontextu, ve kterém videa vznikají, jaký mají dopad a odezvu. Poukazuji na reakci médií i běžných uživatelů internetu. V analytické části využívám různých nástrojů, skrze které se snažím proniknout hlouběji do struktury videí a odhalit v čem selhávají, kde se nachází příčina fascinace i motivace k agresivním výpadům. Sleduji přitom především symptomatický rámec těchto videí a hledám, jakým způsobem se vztahuje ke společnosti a ideologii. Analyzuji videa především z hlediska neformalistické analýzy, sémiologie, mytologie, kulturálních studií, feministických teorií a psychoanalýzy. Prostřednictvím těchto metod odhaluji latentní rozměry, které tyto videoklipy mohou obsahovat. Studie se zaměřuje pouze na videoklipy, ve kterých účinkují mladé dívky. Jedním z cílů této práce je odhalit právě možný vliv genderu a, jakým způsobem je motivována recepce sexualitou.cs_CZ
dc.description.abstractThe work relates to the increasingly frequent cases of attacks on young people who act in their own videos, which are becoming the social network phenomenon. Young people are presented through a variety of audiovisual contents which is then aggressively attacked and massively shared. This paper seeks the causes of such behavior of recipients. In the first part I describe the context in which videos are produced, what is the impact and response. I refer to the reaction of media and ordinary Internet users. In the analytical part I use different tools through which I try to penetrate deeper into the structure of those videos, find out what fail and try to reveal where is the cause of fascination and motivation to aggressive incursions. I watch mainly symptomatic scope of these videos and looking how it relates to society and ideology. I analyze videos primarily in terms of neoformalistic analysis, semiology, mythology,cultural studies, feminist theory and psychoanalysis. Through these methods I discover latent dimensions that video clips can possibly contain. The study focuses only on videos in which appearing young girls. One of the objectives of this study is to identify precisely the possible influence of gender and how the reception is motivated by sexuality.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectKyberšikanacs_CZ
dc.subjectYoutubecs_CZ
dc.subjectSociální sítěcs_CZ
dc.subjectNatalia Sadnesscs_CZ
dc.subjectRebecca Blackcs_CZ
dc.subjectLuštělacs_CZ
dc.subjectkulturální studiacs_CZ
dc.subjectfeministické teoriecs_CZ
dc.subjectpsychoanalýzacs_CZ
dc.subjectsémiologiecs_CZ
dc.subjectCyberbullyingen_US
dc.subjectYoutubeen_US
dc.subjectSocial networken_US
dc.subjectNatalia Sadnessen_US
dc.subjectRebeca Blacken_US
dc.subjectLustelaen_US
dc.subjectsemiologyen_US
dc.subjectcultural studiesen_US
dc.subjectfeminist theoryen_US
dc.subjectpsychoanalysisen_US
dc.titleAnalýza fenoméni internetových videoklipů jako příčiny kyberšikanycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId111595
dc.title.translatedPhenomenom analysis of internet videoclips as a cause of cyber-bullyingen_US
dc.contributor.refereeJirků, Jan
dc.identifier.aleph001480226
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se vztahuje ke stále častějším případům útokům na mladé lidi, kteří účinkují ve vlastních videoklipech, které se stávají prostřednictvím sociálních sítí fenoménem. Mladí lidé se prezentují skrze různé audiovizuální obsahy, které jsou posléze cílem agresivních útoků i masivního sdílení. Tato práce hledá příčiny takového jednání recipientů. V první části se věnuji popisu kontextu, ve kterém videa vznikají, jaký mají dopad a odezvu. Poukazuji na reakci médií i běžných uživatelů internetu. V analytické části využívám různých nástrojů, skrze které se snažím proniknout hlouběji do struktury videí a odhalit v čem selhávají, kde se nachází příčina fascinace i motivace k agresivním výpadům. Sleduji přitom především symptomatický rámec těchto videí a hledám, jakým způsobem se vztahuje ke společnosti a ideologii. Analyzuji videa především z hlediska neformalistické analýzy, sémiologie, mytologie, kulturálních studií, feministických teorií a psychoanalýzy. Prostřednictvím těchto metod odhaluji latentní rozměry, které tyto videoklipy mohou obsahovat. Studie se zaměřuje pouze na videoklipy, ve kterých účinkují mladé dívky. Jedním z cílů této práce je odhalit právě možný vliv genderu a, jakým způsobem je motivována recepce sexualitou.cs_CZ
uk.abstract.enThe work relates to the increasingly frequent cases of attacks on young people who act in their own videos, which are becoming the social network phenomenon. Young people are presented through a variety of audiovisual contents which is then aggressively attacked and massively shared. This paper seeks the causes of such behavior of recipients. In the first part I describe the context in which videos are produced, what is the impact and response. I refer to the reaction of media and ordinary Internet users. In the analytical part I use different tools through which I try to penetrate deeper into the structure of those videos, find out what fail and try to reveal where is the cause of fascination and motivation to aggressive incursions. I watch mainly symptomatic scope of these videos and looking how it relates to society and ideology. I analyze videos primarily in terms of neoformalistic analysis, semiology, mythology,cultural studies, feminist theory and psychoanalysis. Through these methods I discover latent dimensions that video clips can possibly contain. The study focuses only on videos in which appearing young girls. One of the objectives of this study is to identify precisely the possible influence of gender and how the reception is motivated by sexuality.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV