Zobrazit minimální záznam

Gambrinus liga: Football's sponsorship of Plzeňský Prazdroj
dc.contributor.advisorHalada, Jan
dc.creatorKaufnerová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-07T17:39:03Z
dc.date.available2017-05-07T17:39:03Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45470
dc.description.abstractHlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo a potrvá minimálně do léta 2014. Vedle prospěchu pro obchodní cíle Gambrinusu však prošlo i určitými krizovými okamžiky, jako byla např. fotbalová korupční aféra v roce 2004. Cílem práce je analýza tohoto sponzorství jakožto jedné z marketingových strategií Gambrinusu, a to jak na základě teoretických východisek sponzorství a charakteristiky obou subjektů, tak na podkladě komunikačních aktivit Gambrinusu spojených s fotbalem, ať už se jedná o nadlinkovou nebo podlinkovou reklamní komunikaci. Součástí práce je obsahová analýza prezentace Gambrinus ligy na obrazovkách České televize a televize Nova v sezónách 2010/2011 a 2011/2012, jejíž hlavním cílem bylo zjistit visibilitu reklamních panelů a log Gambrinusu během vysílání přímého přenosu Gambrinus ligy. Práci doplňují průzkumy mezi fotbalovými fanoušky a spotřebiteli piva, které poskytují data o míře povědomí o sponzorství fotbalu Gambrinusem či názory na toto sponzorství v běžné populaci a přímo mezi fotbalovými příznivci.cs_CZ
dc.description.abstractThe main theme of this bachelor thesis is a sponsorship of Gambrinus League by Pilsner Urquell or rather by one of it's trademarks, Gambrinus. The partnership between first czech football league and Gambrinus was signed in 1997, the contract was prolonged two times and now is valid until 2014. This partnership hasn't had only the advantages for Gambrinus but has experienced some ciritical phases as well, e.g. an affair of corruption in czech football in 2004. The aim of this thesis is an analysis of this sponsorship as one of the marketing strategies of Gambrinus. Basic facts for this analysis come from theoretical concepts of sponsorship and characterization of both subjects, as well as from the communication activities of Gambrinus within above the link and below the link promotional communication. A content analysis of presentation of Gambrinus League on television screens in Czech television and Nova television in seasons 2010/2011 and 2011/2012 is a part of this thesis. The aim of this content analysis was to find out the visibility of Gambrinus promotional boards and logos during the live broadcast of football league. Thesis also contents a survey among football fans and beer consumers which gives an idea about the awareness of football sponsorship of Gambrinus and opinions on this...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSponzoring - sport - fotbal - Plzeňský Prazdroj - Gambrinus - Gambrinus liga - pivovarcs_CZ
dc.subjectSponsorship - sport - football - Pilsner Urquell - Gambrinus - Gambrinus league - breweryen_US
dc.titleSponzoring fotbalu Plzeňského Prazdroje: Gambrinus ligacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId123777
dc.title.translatedGambrinus liga: Football's sponsorship of Plzeňský Prazdrojen_US
dc.contributor.refereeŠesták, Zdeněk
dc.identifier.aleph001508397
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHlavním tématem práce je sponzoring Gambrinus ligy Plzeňským Prazdrojem, respektive jednou z jeho značek, Gambrinusem. Partnerství mezi první českou fotbalovou ligou a Gambrinus začalo v roce 1997, dvakrát bylo prodlouženo a potrvá minimálně do léta 2014. Vedle prospěchu pro obchodní cíle Gambrinusu však prošlo i určitými krizovými okamžiky, jako byla např. fotbalová korupční aféra v roce 2004. Cílem práce je analýza tohoto sponzorství jakožto jedné z marketingových strategií Gambrinusu, a to jak na základě teoretických východisek sponzorství a charakteristiky obou subjektů, tak na podkladě komunikačních aktivit Gambrinusu spojených s fotbalem, ať už se jedná o nadlinkovou nebo podlinkovou reklamní komunikaci. Součástí práce je obsahová analýza prezentace Gambrinus ligy na obrazovkách České televize a televize Nova v sezónách 2010/2011 a 2011/2012, jejíž hlavním cílem bylo zjistit visibilitu reklamních panelů a log Gambrinusu během vysílání přímého přenosu Gambrinus ligy. Práci doplňují průzkumy mezi fotbalovými fanoušky a spotřebiteli piva, které poskytují data o míře povědomí o sponzorství fotbalu Gambrinusem či názory na toto sponzorství v běžné populaci a přímo mezi fotbalovými příznivci.cs_CZ
uk.abstract.enThe main theme of this bachelor thesis is a sponsorship of Gambrinus League by Pilsner Urquell or rather by one of it's trademarks, Gambrinus. The partnership between first czech football league and Gambrinus was signed in 1997, the contract was prolonged two times and now is valid until 2014. This partnership hasn't had only the advantages for Gambrinus but has experienced some ciritical phases as well, e.g. an affair of corruption in czech football in 2004. The aim of this thesis is an analysis of this sponsorship as one of the marketing strategies of Gambrinus. Basic facts for this analysis come from theoretical concepts of sponsorship and characterization of both subjects, as well as from the communication activities of Gambrinus within above the link and below the link promotional communication. A content analysis of presentation of Gambrinus League on television screens in Czech television and Nova television in seasons 2010/2011 and 2011/2012 is a part of this thesis. The aim of this content analysis was to find out the visibility of Gambrinus promotional boards and logos during the live broadcast of football league. Thesis also contents a survey among football fans and beer consumers which gives an idea about the awareness of football sponsorship of Gambrinus and opinions on this...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083970106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV