Show simple item record

Marketing communication of the brand Brit in the years 2010-2011
dc.contributor.advisorObluk, Ondřej
dc.creatorVeselská, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-07T17:34:59Z
dc.date.available2017-05-07T17:34:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45457
dc.description.abstractBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010 - 2011" popisuje marketingovou komunikaci značky Brit, vyrábějící prémiová krmiva Brit Premium a superprémiová krmiva Brit Care pro psy a kočky, na českém trhu v posledních dvou letech. Práce obsahuje základní informace o firmě Vafo, která značku Brit vlastní, dále se zabývá profilem (podstatou a identitou) značky, jejím umístěním na trhu produktů a konkurenčními značkami (Proplan, Eukanuba, Royal Canin a Hill's). Druhá část práce se věnuje marketingové komunikaci, která mimo jiné zahrnuje deskripci marketingového mixu značky. Třetí část je zaměřena na komunikační mix a zahrnuje popis tištěné reklamy, on-line komunikace (webových stránek a Facebooku), podpory prodeje (soutěží, měsíčních akcí), veletrhů, výstav a PR aktivit (sponzorství, dárcovství, publicity, media relations, eventů a materiálů corporate identity) značky Brit. Předposlední část je určena srovnání s komunikačními aktivitami konkurence, konkrétně se značkami Hill's a Pedigree. Závěrečná část práce hodnotí současnou komunikaci značky Brit a navrhuje možné komunikační aktivity do budoucnosti. Na práci byla aplikována metoda deskriptivní analýzy.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Marketing Communication British brand in 2010 - 2011" describes the marketing communication of the brand Brit. Brit produces the premium " Brit Pemium" and the super premium "Brit Care" food for dogs and cats on the Czech market within the last two years. The work includes basic information about the company Vafo that owns the Brit, deals with the identity and the image of the brand Brit, its market positioning and the competing products and brands (Proplan, Eukanuba, Royal Canin and Hill's). The second chapter of the thesis is devoted to the marketing communications, which also includes the description of the brand marketing mix. The third chapter focuses on the communication mix, describes the print ads, online communication (Web sites and Facebook), sales promotion (contests, monthly events), trade fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, publicity, media relations, events and the corporate identity materials) of the brand Brit. The Brit's communication activities and the competitor's communication activities (namely Hill's and Pedigree) are compared in the 4th part. The final part of the thesis evaluates the current brand communication and suggests possible future communication activities. The descriptive method is used for the analysis carried out in the thesis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBritcs_CZ
dc.subjectVafocs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectBriten_US
dc.subjectVafoen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.titleMarketingová komunikace značky Brit v letech 2010-2011cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116525
dc.title.translatedMarketing communication of the brand Brit in the years 2010-2011en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001508396
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Marketingová komunikace značky Brit v letech 2010 - 2011" popisuje marketingovou komunikaci značky Brit, vyrábějící prémiová krmiva Brit Premium a superprémiová krmiva Brit Care pro psy a kočky, na českém trhu v posledních dvou letech. Práce obsahuje základní informace o firmě Vafo, která značku Brit vlastní, dále se zabývá profilem (podstatou a identitou) značky, jejím umístěním na trhu produktů a konkurenčními značkami (Proplan, Eukanuba, Royal Canin a Hill's). Druhá část práce se věnuje marketingové komunikaci, která mimo jiné zahrnuje deskripci marketingového mixu značky. Třetí část je zaměřena na komunikační mix a zahrnuje popis tištěné reklamy, on-line komunikace (webových stránek a Facebooku), podpory prodeje (soutěží, měsíčních akcí), veletrhů, výstav a PR aktivit (sponzorství, dárcovství, publicity, media relations, eventů a materiálů corporate identity) značky Brit. Předposlední část je určena srovnání s komunikačními aktivitami konkurence, konkrétně se značkami Hill's a Pedigree. Závěrečná část práce hodnotí současnou komunikaci značky Brit a navrhuje možné komunikační aktivity do budoucnosti. Na práci byla aplikována metoda deskriptivní analýzy.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Marketing Communication British brand in 2010 - 2011" describes the marketing communication of the brand Brit. Brit produces the premium " Brit Pemium" and the super premium "Brit Care" food for dogs and cats on the Czech market within the last two years. The work includes basic information about the company Vafo that owns the Brit, deals with the identity and the image of the brand Brit, its market positioning and the competing products and brands (Proplan, Eukanuba, Royal Canin and Hill's). The second chapter of the thesis is devoted to the marketing communications, which also includes the description of the brand marketing mix. The third chapter focuses on the communication mix, describes the print ads, online communication (Web sites and Facebook), sales promotion (contests, monthly events), trade fairs, exhibitions and PR activities (sponsorship, donations, publicity, media relations, events and the corporate identity materials) of the brand Brit. The Brit's communication activities and the competitor's communication activities (namely Hill's and Pedigree) are compared in the 4th part. The final part of the thesis evaluates the current brand communication and suggests possible future communication activities. The descriptive method is used for the analysis carried out in the thesis.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV