Show simple item record

Funding programmes and grants - are we good at using all possible means to gain funds?
dc.contributor.advisorMarková, Jana
dc.creatorHrubčíková, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-07T13:38:26Z
dc.date.available2017-05-07T13:38:26Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44542
dc.description.abstractNÁZEV: Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získání finančních prostředků? AUTOR: Lenka Hrubčíková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Závěrečná práce pojednává zejména o metodice sestavování rozpočtů u projektů spolufinancovaných z ESF a z dalších zdrojů. Zabývá se popisem a rozdělením jednotlivých grantových programů, způsoby řízení projektů, rozdělením nákladů (výdajů) projektu v závislosti na poskytovateli dotačního programu. Varuje před nejčastějšími chybami ve financování a realizaci projektů. Ve výzkumné části pak sleduje, jaký vliv má čerpání finančních prostředků z grantů na atraktivitu školy či na její hospodářský výsledek a co čerpání grantů školám přineslo. Práce si klade za cíl posloužit jako příručka pro žadatele o projekty a podat ucelený přehled o různých možnostech získání dotací a grantů pro střední školství. Použitými metodami byly zejména sběr informací z různých zdrojů a dotazníkového šetření. Ze závěrů práce vyplývá, že ačkoli grantové financování nemá významnější vliv na hospodářský výsledek škol a jejich atraktivitu, školy by měly o granty přesto žádat, protože jim to přináší řadu zkušeností využitelných v běžné praxi a lepší materiální vybavenost. KLÍČOVÁ SLOVA: dotace, projekt, Leonardo da Vinci, grantový...cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Funding programmes and grants - are we good at using all possible means to gain funds? AUTHOR: Lenka Hrubčíková DEPARTMENT: Centre of School Management SUPERVISOR: RNDr. Jana Marková ABSTRACT: My final thesis deals with methods of budget making for projects co-financed from ESF and other sources. It deals with description and categorization of individual grant programmes, methods of project management, categorization of costs depending on grant supplier. It warns against the most common mistakes in financing and carrying out projects. In the experimental part I try to find out how receiving grants influences attractiveness of the school and its economic situation and in which ways has grant financing been beneficial for schools. The aim of my thesis is to serve as a handbook for grant applicants and to give an overview of different possibilities of grant financing for secondary schools. The method used to write my thesis was mainly collecting information from various resources and from a questionnaire survey. My conclusion is that although the grant financing does not significantly improve the school finances and attractiveness, the schools should still apply for grants, because they provide important experience and better material equipment. KEYWORDS: grant, project, Leonardo da Vinci, grant...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získaní finančních prostředků?cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-28
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113802
dc.title.translatedFunding programmes and grants - are we good at using all possible means to gain funds?en_US
dc.contributor.refereeSvoboda, Petr
dc.identifier.aleph001468838
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Dotační programy a granty - umíme využívat veškerých možností k získání finančních prostředků? AUTOR: Lenka Hrubčíková KATEDRA: Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: RNDr. Jana Marková ABSTRAKT: Závěrečná práce pojednává zejména o metodice sestavování rozpočtů u projektů spolufinancovaných z ESF a z dalších zdrojů. Zabývá se popisem a rozdělením jednotlivých grantových programů, způsoby řízení projektů, rozdělením nákladů (výdajů) projektu v závislosti na poskytovateli dotačního programu. Varuje před nejčastějšími chybami ve financování a realizaci projektů. Ve výzkumné části pak sleduje, jaký vliv má čerpání finančních prostředků z grantů na atraktivitu školy či na její hospodářský výsledek a co čerpání grantů školám přineslo. Práce si klade za cíl posloužit jako příručka pro žadatele o projekty a podat ucelený přehled o různých možnostech získání dotací a grantů pro střední školství. Použitými metodami byly zejména sběr informací z různých zdrojů a dotazníkového šetření. Ze závěrů práce vyplývá, že ačkoli grantové financování nemá významnější vliv na hospodářský výsledek škol a jejich atraktivitu, školy by měly o granty přesto žádat, protože jim to přináší řadu zkušeností využitelných v běžné praxi a lepší materiální vybavenost. KLÍČOVÁ SLOVA: dotace, projekt, Leonardo da Vinci, grantový...cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Funding programmes and grants - are we good at using all possible means to gain funds? AUTHOR: Lenka Hrubčíková DEPARTMENT: Centre of School Management SUPERVISOR: RNDr. Jana Marková ABSTRACT: My final thesis deals with methods of budget making for projects co-financed from ESF and other sources. It deals with description and categorization of individual grant programmes, methods of project management, categorization of costs depending on grant supplier. It warns against the most common mistakes in financing and carrying out projects. In the experimental part I try to find out how receiving grants influences attractiveness of the school and its economic situation and in which ways has grant financing been beneficial for schools. The aim of my thesis is to serve as a handbook for grant applicants and to give an overview of different possibilities of grant financing for secondary schools. The method used to write my thesis was mainly collecting information from various resources and from a questionnaire survey. My conclusion is that although the grant financing does not significantly improve the school finances and attractiveness, the schools should still apply for grants, because they provide important experience and better material equipment. KEYWORDS: grant, project, Leonardo da Vinci, grant...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990014688380106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV