Show simple item record

Communication of pre-school and elementary education pedagogues at the merged workplace of elementary school and kindergarten
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorVacková, Běla
dc.date.accessioned2017-05-07T13:37:51Z
dc.date.available2017-05-07T13:37:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44540
dc.description.abstractNÁZEV: Komunikace pedagogů předškolního vzdělávání a prvního stupně na sloučeném pracovišti základní a mateřské školy AUTOR: Běla Vacková KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Jiří Trunda ABSTRAKT: Hlavním cílem práce je ověřit přínos komunikace a kooperace mezi pedagogy předškolního vzdělávání a prvního stupně základního vzdělávání na sloučených pracovištích. Teoretická část je věnována komunikaci. Dále je zaměřena na organizační kulturu, pracovní klima, které ovlivňuje kvalitu zaměstnaneckých vztahů. Výzkumná část práce je zaměřena na komunikaci a spolupráci pedagogů mateřských škol a prvního stupně základních škol na sloučených pracovištích. Informace byly získány pomocí anonymního dotazníkového šetření. Práce mapuje informační a komunikační systém mezi pedagogy předškolního vzdělávání a pedagogy prvního stupně základní školy. Závěrečná část vyplývá z výzkumného šetření. Výsledek dotazníkového šetření by mohl výrazně přispět ke zvýšení kvality pedagogické komunikace na pracovištích integrovaných základních a mateřských škol. Na základě získaných poznatků byly shrnuty možnosti rozšíření spolupráce a komunikace mezi pedagogy těchto škol, což by mělo napomoci minimalizovat adaptační potíže, které mají děti při zahajování povinné školní docházky.cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: The communication of pre-school and elementary education pedagogues at the merged workplace of elementary school and kindergarten AUTHOR: Běla Vacková DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Jiří Trunda ABSTRACT: The main goal of this bachelor thesis is to prove benefits of communication and cooperation of pre-school and elementary education pedagogues at merged workplaces. The theoretical part is dedicated to the communication. It is further focused on the organizational culture and the work climate which influences the quality of relationships between employees. The practical part is aimed on the communication and collaboration of pre-school and elementary education pedagogues at merged workplaces. Information were obtained by the questionnaire survey. The thesis maps informational and communicational system of pre- school and elementary school pedagogues. The final part follows from the research investigation. The result of the questionnaire survey may significantly contribute to the quality improvement of pedagogical communication at all merged worklplaces. Pursuant to obtained knowledge, the extention of cooperation and communication between kindergarten and elementary school possibilities was summarized which may help to minimalize adaptational issues that children experience...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectklima organizacecs_CZ
dc.subjectmanažercs_CZ
dc.subjectkooperacecs_CZ
dc.subjectpedagogcs_CZ
dc.subjectkultura organizacecs_CZ
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectorganizational climateen_US
dc.subjectmanageren_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectpedagogueen_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.titleKomunikace pedagogů předškolního vzdělávání a prvního stupně na sloučeném pracovišti základní a mateřské školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-29
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId114602
dc.title.translatedCommunication of pre-school and elementary education pedagogues at the merged workplace of elementary school and kindergartenen_US
dc.contributor.refereeTrojanová, Irena
dc.identifier.aleph001469390
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNÁZEV: Komunikace pedagogů předškolního vzdělávání a prvního stupně na sloučeném pracovišti základní a mateřské školy AUTOR: Běla Vacková KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Jiří Trunda ABSTRAKT: Hlavním cílem práce je ověřit přínos komunikace a kooperace mezi pedagogy předškolního vzdělávání a prvního stupně základního vzdělávání na sloučených pracovištích. Teoretická část je věnována komunikaci. Dále je zaměřena na organizační kulturu, pracovní klima, které ovlivňuje kvalitu zaměstnaneckých vztahů. Výzkumná část práce je zaměřena na komunikaci a spolupráci pedagogů mateřských škol a prvního stupně základních škol na sloučených pracovištích. Informace byly získány pomocí anonymního dotazníkového šetření. Práce mapuje informační a komunikační systém mezi pedagogy předškolního vzdělávání a pedagogy prvního stupně základní školy. Závěrečná část vyplývá z výzkumného šetření. Výsledek dotazníkového šetření by mohl výrazně přispět ke zvýšení kvality pedagogické komunikace na pracovištích integrovaných základních a mateřských škol. Na základě získaných poznatků byly shrnuty možnosti rozšíření spolupráce a komunikace mezi pedagogy těchto škol, což by mělo napomoci minimalizovat adaptační potíže, které mají děti při zahajování povinné školní docházky.cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: The communication of pre-school and elementary education pedagogues at the merged workplace of elementary school and kindergarten AUTHOR: Běla Vacková DEPARTMENT: Education Management Center SUPERVISOR: Mgr. Jiří Trunda ABSTRACT: The main goal of this bachelor thesis is to prove benefits of communication and cooperation of pre-school and elementary education pedagogues at merged workplaces. The theoretical part is dedicated to the communication. It is further focused on the organizational culture and the work climate which influences the quality of relationships between employees. The practical part is aimed on the communication and collaboration of pre-school and elementary education pedagogues at merged workplaces. Information were obtained by the questionnaire survey. The thesis maps informational and communicational system of pre- school and elementary school pedagogues. The final part follows from the research investigation. The result of the questionnaire survey may significantly contribute to the quality improvement of pedagogical communication at all merged worklplaces. Pursuant to obtained knowledge, the extention of cooperation and communication between kindergarten and elementary school possibilities was summarized which may help to minimalize adaptational issues that children experience...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990014693900106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV