Show simple item record

Creating appropriate conditions for the integration of Childern with autism in kindergarten
dc.contributor.advisorŠiška, Jan
dc.creatorVeselá, Božena
dc.date.accessioned2017-05-07T13:34:37Z
dc.date.available2017-05-07T13:34:37Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44526
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvořením podmínek pro integraci dítěte s autismem v MŠ. Teoretická část obsahuje dosavadní poznatky k danému tématu. Cílem práce je zmapovat potřeby dítěte. Stanovuji si vhodnou metodu, kterou je pozorování. Provádím analýzu výsledků pozorování. Vyplývají z ní potřeby dítěte, a to dopomoc druhé osoby a potřeba nácviku komunikace. Zjištěných výsledků pak využívám v praxi, při úpravě prostředí, strukturalizaci času a při nácviku sociálních a komunikačních dovedností. V závěru práce provádím hodnocení integrace a stanovuji doporučení pro jeho další vzdělávání. Klíčová slova autismus, triáda postižení, pervazivní vývojová porucha, strategie a metody výuky, integrace, asistence, vhodné podmínky, potřeby dítětecs_CZ
dc.description.abstractThis Bachelor Thesis deals with creating of the conditions for the integration of a child with autism into the kindergarten. The theoretical part contains present findings to this issue. The aim of the thesis is to monitor the child's needs. I determinate the suitable method that is the observation. I provide the analysis of the observations results. The results are the child's needs, namely the assistance of the other person and the need for training and communication. I use the results of my observations in practice by setting the environment, time structuralization and training in social and communication skills. In the end I make the integration rating and I provide the recommendations for its further education. Key words: autism, triad involvement, pervasive developmental disorder, strategy and teaching methods, integration, asistence, suitable conditions, child's needsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectautismuscs_CZ
dc.subjecttriáda postiženícs_CZ
dc.subjectpervazivní vývojová poruchacs_CZ
dc.subjectstrategie a metody výukycs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectasistencecs_CZ
dc.subjectvhodné podmínkycs_CZ
dc.subjectpotřeby dítětecs_CZ
dc.subjectautismen_US
dc.subjecttriad involvementen_US
dc.subjectpervasive developmental disorderen_US
dc.subjectstrategy and teaching methodsen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectasistenceen_US
dc.subjectsuitable conditionsen_US
dc.subjectchild's needsen_US
dc.titleVytvoření vhodných podmínek pro integraci dítěte s autismem v MŠcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-07
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId106947
dc.title.translatedCreating appropriate conditions for the integration of Childern with autism in kindergartenen_US
dc.contributor.refereeZemková, Jaroslava
dc.identifier.aleph001471974
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá vytvořením podmínek pro integraci dítěte s autismem v MŠ. Teoretická část obsahuje dosavadní poznatky k danému tématu. Cílem práce je zmapovat potřeby dítěte. Stanovuji si vhodnou metodu, kterou je pozorování. Provádím analýzu výsledků pozorování. Vyplývají z ní potřeby dítěte, a to dopomoc druhé osoby a potřeba nácviku komunikace. Zjištěných výsledků pak využívám v praxi, při úpravě prostředí, strukturalizaci času a při nácviku sociálních a komunikačních dovedností. V závěru práce provádím hodnocení integrace a stanovuji doporučení pro jeho další vzdělávání. Klíčová slova autismus, triáda postižení, pervazivní vývojová porucha, strategie a metody výuky, integrace, asistence, vhodné podmínky, potřeby dítětecs_CZ
uk.abstract.enThis Bachelor Thesis deals with creating of the conditions for the integration of a child with autism into the kindergarten. The theoretical part contains present findings to this issue. The aim of the thesis is to monitor the child's needs. I determinate the suitable method that is the observation. I provide the analysis of the observations results. The results are the child's needs, namely the assistance of the other person and the need for training and communication. I use the results of my observations in practice by setting the environment, time structuralization and training in social and communication skills. In the end I make the integration rating and I provide the recommendations for its further education. Key words: autism, triad involvement, pervasive developmental disorder, strategy and teaching methods, integration, asistence, suitable conditions, child's needsen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV