Zobrazit minimální záznam

Skolem paradox in set theory
dc.contributor.advisorHonzík, Radek
dc.creatorLiepoldová, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-07T12:47:59Z
dc.date.available2017-05-07T12:47:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44358
dc.description.abstractPráce se snaží zmapovat historický vývoj Löwenheim-Skolemovy věty od Ernsta Schrödera po Thoralfa Skolema s užitím původní matematické notace. Popisuje důsledek v podobě Skolemova paradoxu a jeho vliv na teorii množin a s tím spojenou problematiku řádovosti logiky. 1cs_CZ
dc.description.abstractThis works aims to map the development of the Löwenheim-Skolems the- orem from Ernst Schröder to Thoralf Skolem using original mathematical notation. It describes its consequence in the form of the Skolem paradox and its influence on set theory and associated issues concerning orders of logic. 1en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectSkolemův paradoxcs_CZ
dc.subjectLöwenheim-Skolemova větacs_CZ
dc.subjectErnst Schrödercs_CZ
dc.subjectLeopold Löwenheimcs_CZ
dc.subjectThoralf Skolemcs_CZ
dc.subjectprvořádová logikacs_CZ
dc.subjectteorie množincs_CZ
dc.subjectSkolem paradoxen_US
dc.subjectLöwenheim-Skolem theoremen_US
dc.subjectErnst Schröderen_US
dc.subjectErnst Schröderen_US
dc.subjectLeopold Löwenheimen_US
dc.subjectThoralf Skolemen_US
dc.subjectfirst-order logicen_US
dc.subjectSet Theoryen_US
dc.titleSkolemův paradox v teorii množincs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-20
dc.description.departmentDepartment of Logicen_US
dc.description.departmentKatedra logikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId110420
dc.title.translatedSkolem paradox in set theoryen_US
dc.contributor.refereeHykšová, Magdalena
dc.identifier.aleph001505062
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLogicen_US
thesis.degree.disciplineLogikacs_CZ
thesis.degree.programLogicen_US
thesis.degree.programLogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Logicen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csLogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enLogicen_US
uk.degree-program.csLogikacs_CZ
uk.degree-program.enLogicen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se snaží zmapovat historický vývoj Löwenheim-Skolemovy věty od Ernsta Schrödera po Thoralfa Skolema s užitím původní matematické notace. Popisuje důsledek v podobě Skolemova paradoxu a jeho vliv na teorii množin a s tím spojenou problematiku řádovosti logiky. 1cs_CZ
uk.abstract.enThis works aims to map the development of the Löwenheim-Skolems the- orem from Ernst Schröder to Thoralf Skolem using original mathematical notation. It describes its consequence in the form of the Skolem paradox and its influence on set theory and associated issues concerning orders of logic. 1en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990015050620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV