Zobrazit minimální záznam

Relaunch of Acylpyrin in years 2007-2009
dc.contributor.advisorBáča, Ladislav
dc.creatorKadlec, Michal
dc.date.accessioned2017-05-07T12:34:56Z
dc.date.available2017-05-07T12:34:56Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/44296
dc.description.abstractBakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové aktivity pokračovaly také ve Slovenské republice. Zadavatelem byla společnost, fungující pod názvem Herbacos Recordati, s.r.o., která tradiční léčivo vyrábí. Vedením kampaně a veškerou přípravou s ní souvisejících aktivit byla pověřena společnost Focus Agency. Práce je strukturována tak, že se nejprve v první kapitole seznámíme s produktem samotným, následuje kapitola druhá - uvedení do prostředí, v němž se výrobek objevuje. Třetí kapitola představuje exkurs do problematiky reklamy na léčiva a s nimi související regulací, hovoří se rovněž o fenoménu farmaceutického marketingu. Tím je definováno prostředí, v němž samotný relaunch probíhal. Kampani jako takové se podrobně věnuje kapitola čtvrtá, nejobsáhlejší a pro práci klíčová. V ní je prostor věnován zadavateli i tvůrci kampaně, charakteru kampaně a jejím cílům. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. Pátá, poslední kapitola pak shrnuje celou kampaň, nechává prostor pro srovnávání a zohledňuje vlastní výzkum autora práce.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis called "Relaunch of Acylpyrin in years 2007-2009" analyses the campaign focused on relaunch of the medicament "Acylpyrin" on Czech market. The thesis is limited by the area of Czech Republic only, despite the fact that marketing activities reached the Slovakia as well. The customer was the company "Herbacos Recordati, s.r.o.", producer of this traditional medicine. The whole advertisement campaign and other activities had been directed by the company "Focus Agency". The thesis is made of five chapters, the first one deals with the product itself, considers its history and medical function, the second one shows the competitors and their area of market. The third part describes the phenomenon of pharmaceutical marketing and its restrictions on the field of advertisement. The very campaign of relaunch is analysed in the fourth, the main and the most important chapter, which is the longest one, there are mentioned both sides of this campaign, the character of the campaign and its goals. The thesis analyses used methods, marketing and communication mix, all the strategies and activities. The last, fifth, chapter summarises the whole relaunch, evaluates and compares theories with praxis and author's own survey.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAcylpyrincs_CZ
dc.subjectrelaunchcs_CZ
dc.subjectkampaňcs_CZ
dc.subjectléčivacs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectAcylpyrinen_US
dc.subjectrelaunchen_US
dc.subjectcampaignen_US
dc.subjectmedicineen_US
dc.subjectadvertisementen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.titleRelaunch léku Acylpyrin v letech 2007-2009cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-18
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId116495
dc.title.translatedRelaunch of Acylpyrin in years 2007-2009en_US
dc.contributor.refereeHalada, Jan
dc.identifier.aleph001508378
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Relaunch léku Acylpyrin v letech 2007 - 2009" se věnuje rozboru kampaně, zaměřené na relaunch přípravku Acylpyrin na českém trhu. Práce se omezuje na prostředí České republiky, přestože marketingové aktivity pokračovaly také ve Slovenské republice. Zadavatelem byla společnost, fungující pod názvem Herbacos Recordati, s.r.o., která tradiční léčivo vyrábí. Vedením kampaně a veškerou přípravou s ní souvisejících aktivit byla pověřena společnost Focus Agency. Práce je strukturována tak, že se nejprve v první kapitole seznámíme s produktem samotným, následuje kapitola druhá - uvedení do prostředí, v němž se výrobek objevuje. Třetí kapitola představuje exkurs do problematiky reklamy na léčiva a s nimi související regulací, hovoří se rovněž o fenoménu farmaceutického marketingu. Tím je definováno prostředí, v němž samotný relaunch probíhal. Kampani jako takové se podrobně věnuje kapitola čtvrtá, nejobsáhlejší a pro práci klíčová. V ní je prostor věnován zadavateli i tvůrci kampaně, charakteru kampaně a jejím cílům. Práce analyzuje použité prostředky, rozebírá marketingový a komunikační mix, reklamní strategie a rozebírá jednotlivé nástroje. Pátá, poslední kapitola pak shrnuje celou kampaň, nechává prostor pro srovnávání a zohledňuje vlastní výzkum autora práce.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis called "Relaunch of Acylpyrin in years 2007-2009" analyses the campaign focused on relaunch of the medicament "Acylpyrin" on Czech market. The thesis is limited by the area of Czech Republic only, despite the fact that marketing activities reached the Slovakia as well. The customer was the company "Herbacos Recordati, s.r.o.", producer of this traditional medicine. The whole advertisement campaign and other activities had been directed by the company "Focus Agency". The thesis is made of five chapters, the first one deals with the product itself, considers its history and medical function, the second one shows the competitors and their area of market. The third part describes the phenomenon of pharmaceutical marketing and its restrictions on the field of advertisement. The very campaign of relaunch is analysed in the fourth, the main and the most important chapter, which is the longest one, there are mentioned both sides of this campaign, the character of the campaign and its goals. The thesis analyses used methods, marketing and communication mix, all the strategies and activities. The last, fifth, chapter summarises the whole relaunch, evaluates and compares theories with praxis and author's own survey.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990015083780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV