Show simple item record

Reading and its role in the information society
dc.contributor.advisorPapík, Richard
dc.creatorČechová, Kateřina
dc.date.accessioned2020-08-27T14:26:14Z
dc.date.available2020-08-27T14:26:14Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4416
dc.description.abstractPráce se zabývá čtením a jeho významem v informační společnosti. V úvodní části jsou definovány pojmy čtení a informační společnost a jejich vzájemný vztah. Následující kapitol^ se zabývají čtenářem, jeho charakteristikou, vývojem, motivací ke čtení a faktory, u které jeho četbu ovlivňují. Dále se práce zabývá samotným procesem čtení, rychlostí čtení a čtenářskými návyky. Zmíněny jsou také rozdíly mezi četbou odborné literatury a beletrie. Samostatná kapitola je věnována knihovnám a jejich roli v životě čtenářů a při podpoře čtení. V dalších kapitolách jsou popsány nej významnější výzkumy týkající se čtení a četby, které proběhly v České republice i po celém světě. Závěrečná část prácefvenuje mezinárodním organizacím, které se zabývají čtením, jeho podporou a rozvojem.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleČtení a jeho role v informační společnostics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26639
dc.title.translatedReading and its role in the information societyen_US
dc.contributor.refereeVášová, Lidmila
dc.identifier.aleph000447157
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá čtením a jeho významem v informační společnosti. V úvodní části jsou definovány pojmy čtení a informační společnost a jejich vzájemný vztah. Následující kapitol^ se zabývají čtenářem, jeho charakteristikou, vývojem, motivací ke čtení a faktory, u které jeho četbu ovlivňují. Dále se práce zabývá samotným procesem čtení, rychlostí čtení a čtenářskými návyky. Zmíněny jsou také rozdíly mezi četbou odborné literatury a beletrie. Samostatná kapitola je věnována knihovnám a jejich roli v životě čtenářů a při podpoře čtení. V dalších kapitolách jsou popsány nej významnější výzkumy týkající se čtení a četby, které proběhly v České republice i po celém světě. Závěrečná část prácefvenuje mezinárodním organizacím, které se zabývají čtením, jeho podporou a rozvojem.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV