dc.contributor.advisor | Klinka, Tomáš | |
dc.creator | Šimanová, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2017-05-07T11:25:17Z | |
dc.date.available | 2017-05-07T11:25:17Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/43968 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá vztahem dyslexie a výuky francouzského jazyka. Navrhuje cvičení pro studenty s dyslexií, která jsou přizpůsobena jejich poruchám učení a tím přispívají k jejich reedukaci. Cvičení jsou určena zejména pro starší žáky a studenty středních škol, kteří mají mírně pokročilou úroveň jazyka. Mohou být použity v individuální výuce nebo ve třídě s integrovanými žáky. Práce by mohla být pomůckou učiteli, který pracuje s dyslektiky a chce přizpůsobit výuku jejich specifickým potřebám. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work treats the mutual relationships between dyslexia and teaching of French language. It proposes exercices for students with dyslexia which, being adapted to their specific learning difficulties, contribute to their reeducation. The exercices are designed especially for senior pupils and high school students of intermediate level. They may be used for individual instruction or in inclusive classrooms. This work can be used as a tool for teachers working with dyslexics who want to adapt the instruction to their special needs. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | dyslexie | cs_CZ |
dc.subject | specifická porucha učení | cs_CZ |
dc.subject | diagnostika | cs_CZ |
dc.subject | reedukace | cs_CZ |
dc.subject | cvičení | cs_CZ |
dc.subject | aktivity | cs_CZ |
dc.subject | dyslexia | en_US |
dc.subject | special learning difficulties | en_US |
dc.subject | reeducation | en_US |
dc.subject | exercices | en_US |
dc.subject | activities | en_US |
dc.title | Dyslexie ve výuce francouzského jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2012 | |
dcterms.dateAccepted | 2012-05-30 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 113719 | |
dc.title.translated | Dyslexia in classes of French | en_US |
dc.contributor.referee | Machleidtová, Silva | |
dc.identifier.aleph | 001469875 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Scienses | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských věd | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Scienses | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tato práce se zabývá vztahem dyslexie a výuky francouzského jazyka. Navrhuje cvičení pro studenty s dyslexií, která jsou přizpůsobena jejich poruchám učení a tím přispívají k jejich reedukaci. Cvičení jsou určena zejména pro starší žáky a studenty středních škol, kteří mají mírně pokročilou úroveň jazyka. Mohou být použity v individuální výuce nebo ve třídě s integrovanými žáky. Práce by mohla být pomůckou učiteli, který pracuje s dyslektiky a chce přizpůsobit výuku jejich specifickým potřebám. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work treats the mutual relationships between dyslexia and teaching of French language. It proposes exercices for students with dyslexia which, being adapted to their specific learning difficulties, contribute to their reeducation. The exercices are designed especially for senior pupils and high school students of intermediate level. They may be used for individual instruction or in inclusive classrooms. This work can be used as a tool for teachers working with dyslexics who want to adapt the instruction to their special needs. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014698750106986 | |