Zobrazit minimální záznam

Dyslexia in classes of French
dc.contributor.advisorKlinka, Tomáš
dc.creatorŠimanová, Adéla
dc.date.accessioned2017-05-07T11:25:17Z
dc.date.available2017-05-07T11:25:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43968
dc.description.abstractTato práce se zabývá vztahem dyslexie a výuky francouzského jazyka. Navrhuje cvičení pro studenty s dyslexií, která jsou přizpůsobena jejich poruchám učení a tím přispívají k jejich reedukaci. Cvičení jsou určena zejména pro starší žáky a studenty středních škol, kteří mají mírně pokročilou úroveň jazyka. Mohou být použity v individuální výuce nebo ve třídě s integrovanými žáky. Práce by mohla být pomůckou učiteli, který pracuje s dyslektiky a chce přizpůsobit výuku jejich specifickým potřebám.cs_CZ
dc.description.abstractThis work treats the mutual relationships between dyslexia and teaching of French language. It proposes exercices for students with dyslexia which, being adapted to their specific learning difficulties, contribute to their reeducation. The exercices are designed especially for senior pupils and high school students of intermediate level. They may be used for individual instruction or in inclusive classrooms. This work can be used as a tool for teachers working with dyslexics who want to adapt the instruction to their special needs.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectdyslexiecs_CZ
dc.subjectspecifická porucha učenícs_CZ
dc.subjectdiagnostikacs_CZ
dc.subjectreedukacecs_CZ
dc.subjectcvičenícs_CZ
dc.subjectaktivitycs_CZ
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectspecial learning difficultiesen_US
dc.subjectreeducationen_US
dc.subjectexercicesen_US
dc.subjectactivitiesen_US
dc.titleDyslexie ve výuce francouzského jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-30
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId113719
dc.title.translatedDyslexia in classes of Frenchen_US
dc.contributor.refereeMachleidtová, Silva
dc.identifier.aleph001469875
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá vztahem dyslexie a výuky francouzského jazyka. Navrhuje cvičení pro studenty s dyslexií, která jsou přizpůsobena jejich poruchám učení a tím přispívají k jejich reedukaci. Cvičení jsou určena zejména pro starší žáky a studenty středních škol, kteří mají mírně pokročilou úroveň jazyka. Mohou být použity v individuální výuce nebo ve třídě s integrovanými žáky. Práce by mohla být pomůckou učiteli, který pracuje s dyslektiky a chce přizpůsobit výuku jejich specifickým potřebám.cs_CZ
uk.abstract.enThis work treats the mutual relationships between dyslexia and teaching of French language. It proposes exercices for students with dyslexia which, being adapted to their specific learning difficulties, contribute to their reeducation. The exercices are designed especially for senior pupils and high school students of intermediate level. They may be used for individual instruction or in inclusive classrooms. This work can be used as a tool for teachers working with dyslexics who want to adapt the instruction to their special needs.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990014698750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV