Show simple item record

Information literacy improvement under European Union conditions: selected initiatives
dc.contributor.advisorLandová, Hana
dc.creatorVaňkát, Jiří
dc.date.accessioned2020-08-27T08:39:51Z
dc.date.available2020-08-27T08:39:51Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4389
dc.description.abstractCílem bakalářské práce Je zmapovat situaci v oblasti informačního vzdělávání v Evropské unii. První kapitola popisuje/Y význam vzdělávání ve vztahu k zaměstnanosti, jakožto součásti evropské soEiální politiky. Důraz je kladen na důležitost informační výchovy v současné informační společnosti založené na využívání informačních a komunikačních technologií. Kapitola též popisuje Lisabonskou strategii a další důležité dokumenty zabývající se evropskou vzdělávací politikou. Součástí kapitoly je těž stručná komparace se situací v USA a Austrálii. Ve druhé kapitole jsou popsány programy Evropské ume podporující mobilitu studentů, učitelů a výzkumných pracovm1ců po Evropě, vybrané projekty zaměřené na rozvoj informační gramotnosti a možnosti využívání strukturálních fondů při vytváření těchto projektů. Třetí kapitola popisuje situaci v oblasti informačního vzdělávání ve Velké Británii. Poslední část práce se týká budoucího možného vývoje v oblasti rozvoje informační gramotnosti v České republice.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleZvyšování informační gramotnosti v podmínkách Evropské unie: vybrané iniciativycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-15
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId26646
dc.title.translatedInformation literacy improvement under European Union conditions: selected initiativesen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph000447164
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem bakalářské práce Je zmapovat situaci v oblasti informačního vzdělávání v Evropské unii. První kapitola popisuje/Y význam vzdělávání ve vztahu k zaměstnanosti, jakožto součásti evropské soEiální politiky. Důraz je kladen na důležitost informační výchovy v současné informační společnosti založené na využívání informačních a komunikačních technologií. Kapitola též popisuje Lisabonskou strategii a další důležité dokumenty zabývající se evropskou vzdělávací politikou. Součástí kapitoly je těž stručná komparace se situací v USA a Austrálii. Ve druhé kapitole jsou popsány programy Evropské ume podporující mobilitu studentů, učitelů a výzkumných pracovm1ců po Evropě, vybrané projekty zaměřené na rozvoj informační gramotnosti a možnosti využívání strukturálních fondů při vytváření těchto projektů. Třetí kapitola popisuje situaci v oblasti informačního vzdělávání ve Velké Británii. Poslední část práce se týká budoucího možného vývoje v oblasti rozvoje informační gramotnosti v České republice.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990004471640106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV