Zobrazit minimální záznam

Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement
dc.contributor.advisorProcházka, Jan
dc.creatorHoskovec, Petr
dc.date.accessioned2017-05-07T10:54:12Z
dc.date.available2017-05-07T10:54:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43844
dc.description.abstractNázev: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubucs_CZ
dc.description.abstractTitle: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement Targets: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communication with the club fans and to determine their views on the current marketing mix. Then formulate proposals to improve the image and marketing activities of the club. Methods: The current marketing mix will be analyzed through case studies and SWOT analysis, the result of which will be strengths and weaknesses of the club. Another source of data will be an informal interview with the management of the club and a questionnaire that determines the attitudes and opinions of fans. To the collected information I will add my own knowledge. Then I will try to propose recommendations to improve marketing mix. Results: with these used methods will be developed proposals for the improvement of the marketing mix. These will be presented to the club and realization of these proposals will be on management of the club Keywords: Marketing, marketing mix, communication with fans, the image of the cluben_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikace s fanouškycs_CZ
dc.subjectimage klubucs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectcommunication with fansen_US
dc.subjectthe image of the cluben_US
dc.titleAnalýza marketingového mixu fotb. klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111282
dc.title.translatedFootball club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvementen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
dc.identifier.aleph001507976
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza marketingového mixu fotbalového klubu Bohemians 1905 a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Analýza jednotlivých prvků marketingového mixu. Komunikace s fanoušky klubu a zjištění jejich názorů na současný marketingový mix klubu. Následně zformulovat návrhy na zlepšení marketingových aktivit a image klubu. Metody: Současný marketingový mix bude analyzován pomocí případové studie a SWOT analýzy, jejímž výsledkem budou silné a slabé stránky klubu. Dalším zdrojem dat bude neformální interview s vedením klubu a dotazník, který zjistí postoje a názory fanoušků. Získané informace doplním o své vlastní poznatky. Poté se pokusím navrhnout doporučení ke zlepšení marketingového mixu. Výsledky: Pomocí použitých metod, budou vypracovány návrhy na zlepšení marketingového mixu. Ty budou předloženy vedení klubu a na nich poté bude, zda tyto návrhy zrealizují nebo ne. Klíčová slova: Marketing, marketingový mix, komunikace s fanoušky, image klubucs_CZ
uk.abstract.enTitle: Football club Bohemians 1905 Marketing Mix Analysis and Proposals for Its Improvement Targets: Analysis of individual elements of the marketing mix. Communication with the club fans and to determine their views on the current marketing mix. Then formulate proposals to improve the image and marketing activities of the club. Methods: The current marketing mix will be analyzed through case studies and SWOT analysis, the result of which will be strengths and weaknesses of the club. Another source of data will be an informal interview with the management of the club and a questionnaire that determines the attitudes and opinions of fans. To the collected information I will add my own knowledge. Then I will try to propose recommendations to improve marketing mix. Results: with these used methods will be developed proposals for the improvement of the marketing mix. These will be presented to the club and realization of these proposals will be on management of the club Keywords: Marketing, marketing mix, communication with fans, the image of the cluben_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015079760106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV