Show simple item record

Photography as a medium of instant communication
dc.contributor.advisorLáb, Filip
dc.creatorDrahoňovská, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-07T10:44:29Z
dc.date.available2017-05-07T10:44:29Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43809
dc.description.abstractTato práce sleduje postupné proměny základních funkcí fotografického média, a to jak v historii, tak i v současné době. Teoretická část se věnuje vývoji fotografie v souvislosti s formováním její komunikační funkce a klade důraz na změny, které způsobily částečné přehodnocení základních funkcí fotografického obrazu. Práce pojednává také o problematice vlivu konceptu Webu 2.0 a rozšíření sociálních sítí na přístup k fotografii a nakládání se snímky. Dále rozebírá také rozmach nových funkcí fotografického média, které se v současnosti začínají rozvíjet. Do této kategorie se řadí zejména sebeprezentace a komunikační funkce. Praktická část potom srovnává vnímání fotografie a práci s ní v rámci sociálních sítí Facebook a Flickr a snaží se odhalit konkrétní změny, které v poslední době ovlivňují přístup k fotografii.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis follows changes in basic functions of photography in the history, as well as in actual days. Theoretical part covers development of photography in way of forming its communication function and focuses on changes causing partial turnover in main usage of photography. The work as well refers about problematic of influencing access and distribution of pictures with Web 2.0 conception and social networks boom. It analyzes current development of brand new photography functions, such as self-presentation and communication. The second part of the thesis covers current usage and consuming photography in the field of amateur photographs. As part of the research a survey was published questioning this theme together with photography on the social networks, such as Facebook and Flickr. Its results analysis takes place in the second part as well. Its purpose is revealing the concrete changes currently influencing the consumption of photography.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectDigitální fotografiecs_CZ
dc.subjectdigitalizacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectfunkce fotografiecs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectFlickrcs_CZ
dc.subjectinstantní komunikacecs_CZ
dc.subjectDigital photographyen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectfunctions of photographyen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectFlickren_US
dc.subjectinstant communicationen_US
dc.titleFotografie jako prostředek instantní komunikacecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-20
dc.description.departmentDepartment of Journalismen_US
dc.description.departmentKatedra žurnalistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId98574
dc.title.translatedPhotography as a medium of instant communicationen_US
dc.contributor.refereeTurek, Pavel
dc.identifier.aleph001480647
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineJournalismen_US
thesis.degree.disciplineŽurnalistikacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csŽurnalistikacs_CZ
uk.degree-discipline.enJournalismen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce sleduje postupné proměny základních funkcí fotografického média, a to jak v historii, tak i v současné době. Teoretická část se věnuje vývoji fotografie v souvislosti s formováním její komunikační funkce a klade důraz na změny, které způsobily částečné přehodnocení základních funkcí fotografického obrazu. Práce pojednává také o problematice vlivu konceptu Webu 2.0 a rozšíření sociálních sítí na přístup k fotografii a nakládání se snímky. Dále rozebírá také rozmach nových funkcí fotografického média, které se v současnosti začínají rozvíjet. Do této kategorie se řadí zejména sebeprezentace a komunikační funkce. Praktická část potom srovnává vnímání fotografie a práci s ní v rámci sociálních sítí Facebook a Flickr a snaží se odhalit konkrétní změny, které v poslední době ovlivňují přístup k fotografii.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis follows changes in basic functions of photography in the history, as well as in actual days. Theoretical part covers development of photography in way of forming its communication function and focuses on changes causing partial turnover in main usage of photography. The work as well refers about problematic of influencing access and distribution of pictures with Web 2.0 conception and social networks boom. It analyzes current development of brand new photography functions, such as self-presentation and communication. The second part of the thesis covers current usage and consuming photography in the field of amateur photographs. As part of the research a survey was published questioning this theme together with photography on the social networks, such as Facebook and Flickr. Its results analysis takes place in the second part as well. Its purpose is revealing the concrete changes currently influencing the consumption of photography.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra žurnalistikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV