Show simple item record

From function to the device - communication mix of the advertising compaign Generali (semiotic analysis)
dc.contributor.advisorŠoltys, Otakar
dc.creatorPajerová, Hedvika
dc.date.accessioned2021-03-26T14:00:15Z
dc.date.available2021-03-26T14:00:15Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43800
dc.description.abstract(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní pojišťovny Generali, která nikdy nebyla zrealizována. Kampaň byla vytvořena na základě zadání zástupců pojišťovny Generali jako skupinová seminární práce předmětu 3MG321 Marketingová komunikace, vyučovaného v letním semestru 2011 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Autory kampaně jsou Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová a Petra Pištěková. Nová strategie komunikace navrhovala komunikační mix obsahující TV, rádio, internet, outdoor, indoor, tisk a direct mail. Praktická část bakalářské práce zkoumá obdoby kampaně v těchto médiích a interpretuje je ze sémiotického hlediska. Při analýze je kladen zvláštní důraz na barvy červenou a bílou a také na znak lva. Tyto barvy a tento symbol používá pojišťovna Generali již od svého vzniku a jsou součástí jejího loga. Praktická část se opírá o teoretické podklady, jejichž součástí je výklad znaku lev z biologického, mytologického, heraldického a snového hlediska. V teoretické části je dále popsána historie loga Generali, tedy užití znaku lev a barev v něm, stejně jako popis výskytu znaku lev v české mediální krajině demonstrovaný na příkladu Českého lva, bez čehož by bylo nemožné kampaň správně interpretovat. Na závěr teoretické části je uveden obecný rozbor komunikačních prostředků, které jsou...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with the advertising campaign of Generali, which was never putted into practise. The campaign was created for insurance group Generali as an essay in school subject called 3MG321 Marketing Communications, that was teached in spring semester 2011 at the University of Economics in Prague. Campaigns authors are Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová and Petra Pištěková. The new communication strategy proposed communication mix including TV, radio, internet, outdoor, indoor, print and direct mail. The practical part of this thesis examines the form of this campaign in that media and interprets them from a semiotic perspective. The analysis emphasis on the colours red and white and also on the character of a lion. These colours and the symbol are used by the Generali insurance company since its inception and are part of its logo also. The practical part is based on theoretical grounds, which include the interpretation of the character of the lion from biological, mythological, heraldic and dreamlike aspects. The theoretical part also describes the history of Generali logo, a lion character and use of colours in it, as well as a description of the occurrence of a lion character in the Czech media landscape demonstrated on the example of the Český lev. Without this demonstration...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsemiotic anylsisen_US
dc.subjectadvertising campaignen_US
dc.subjectGeneralien_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectsémiotická analýzacs_CZ
dc.subjectreklamní kampaňcs_CZ
dc.subjectGeneralics_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.titleOd funkce k prostředku - komunikační mix reklamní kampaně Generali (sémiotická analýza)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId109949
dc.title.translatedFrom function to the device - communication mix of the advertising compaign Generali (semiotic analysis)en_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
dc.identifier.aleph001480194
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs(abstrakt) Tato bakalářská práce se zabývá reklamní kampaní pojišťovny Generali, která nikdy nebyla zrealizována. Kampaň byla vytvořena na základě zadání zástupců pojišťovny Generali jako skupinová seminární práce předmětu 3MG321 Marketingová komunikace, vyučovaného v letním semestru 2011 na Vysoké škole ekonomické v Praze. Autory kampaně jsou Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová a Petra Pištěková. Nová strategie komunikace navrhovala komunikační mix obsahující TV, rádio, internet, outdoor, indoor, tisk a direct mail. Praktická část bakalářské práce zkoumá obdoby kampaně v těchto médiích a interpretuje je ze sémiotického hlediska. Při analýze je kladen zvláštní důraz na barvy červenou a bílou a také na znak lva. Tyto barvy a tento symbol používá pojišťovna Generali již od svého vzniku a jsou součástí jejího loga. Praktická část se opírá o teoretické podklady, jejichž součástí je výklad znaku lev z biologického, mytologického, heraldického a snového hlediska. V teoretické části je dále popsána historie loga Generali, tedy užití znaku lev a barev v něm, stejně jako popis výskytu znaku lev v české mediální krajině demonstrovaný na příkladu Českého lva, bez čehož by bylo nemožné kampaň správně interpretovat. Na závěr teoretické části je uveden obecný rozbor komunikačních prostředků, které jsou...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the advertising campaign of Generali, which was never putted into practise. The campaign was created for insurance group Generali as an essay in school subject called 3MG321 Marketing Communications, that was teached in spring semester 2011 at the University of Economics in Prague. Campaigns authors are Jan Klusoň, Filip Mikschik, Hedvika Pajerová and Petra Pištěková. The new communication strategy proposed communication mix including TV, radio, internet, outdoor, indoor, print and direct mail. The practical part of this thesis examines the form of this campaign in that media and interprets them from a semiotic perspective. The analysis emphasis on the colours red and white and also on the character of a lion. These colours and the symbol are used by the Generali insurance company since its inception and are part of its logo also. The practical part is based on theoretical grounds, which include the interpretation of the character of the lion from biological, mythological, heraldic and dreamlike aspects. The theoretical part also describes the history of Generali logo, a lion character and use of colours in it, as well as a description of the occurrence of a lion character in the Czech media landscape demonstrated on the example of the Český lev. Without this demonstration...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantŠoltys, Otakar
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990014801940106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV