Show simple item record

Primary school pupils and their system of values according to their reading preferences
dc.contributor.advisorUhlířová, Jana
dc.creatorVeselá, Tereza
dc.date.accessioned2017-05-07T09:55:05Z
dc.date.available2017-05-07T09:55:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43608
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá hodnotovým systém žáků 1. stupně základní školy vyplývajícího také z preferovaných čtenářských výběrů. V práci je charakterizován pojem hodnota prostřednictvím různých vědních disciplín a pojem hodnotový systém. Popisuje stupně mravního vývoje žáků. Je zde poukázáno na proces osvojování čtení a na místo čtenářství ve volnočasových aktivitách. Praktická část je orientována na dotazníkové šetření vztahující se k mapování hodnotového systému dětí ve spojitosti se čtenářstvím.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the value system of primary school pupils and its connection to reading preferences. The terms "value" and "system of values" are being defined from the perspective of several social sciences. Apart from that, the stages of pupils' morality development are being described, as well as the acquisition of reading skills and the importance of reading during leisure time activities. The practical part evaluates the outcomes of survey examining the relation between the pupils' system of values and their reading preferences.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjecthodnotycs_CZ
dc.subjecthodnotový systémcs_CZ
dc.subjectmorální vývojcs_CZ
dc.subjectosvojování čtenícs_CZ
dc.subjectčtenářské výzkumycs_CZ
dc.subjectčtenářství ovlivňující hodnotovou orientacics_CZ
dc.subjectvaluesen_US
dc.subjectsystem of valuesen_US
dc.subjectmorality developmenten_US
dc.subjectreading skills developmenten_US
dc.subjectreading surveysen_US
dc.subjectinfluence of reading on development of valuesen_US
dc.titleHodnotový systém žáků mladšího školního věku na základě čtenářských preferencícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-17
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId116614
dc.title.translatedPrimary school pupils and their system of values according to their reading preferencesen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Helena
dc.identifier.aleph001472291
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá hodnotovým systém žáků 1. stupně základní školy vyplývajícího také z preferovaných čtenářských výběrů. V práci je charakterizován pojem hodnota prostřednictvím různých vědních disciplín a pojem hodnotový systém. Popisuje stupně mravního vývoje žáků. Je zde poukázáno na proces osvojování čtení a na místo čtenářství ve volnočasových aktivitách. Praktická část je orientována na dotazníkové šetření vztahující se k mapování hodnotového systému dětí ve spojitosti se čtenářstvím.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis focuses on the value system of primary school pupils and its connection to reading preferences. The terms "value" and "system of values" are being defined from the perspective of several social sciences. Apart from that, the stages of pupils' morality development are being described, as well as the acquisition of reading skills and the importance of reading during leisure time activities. The practical part evaluates the outcomes of survey examining the relation between the pupils' system of values and their reading preferences.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV