Zobrazit minimální záznam

The efficiency of videocoaching between first and second period in Elite Czech ice-hockey team during season
dc.contributor.advisorŠťastný, Petr
dc.creatorLomický, Lukáš
dc.date.accessioned2017-05-07T08:54:59Z
dc.date.available2017-05-07T08:54:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43364
dc.description.abstractNázev práce: Efektivita videokoučinku mezi první a druhou třetinou v Extralize ledního hokeje během základní části sezony Cíle práce: Zjistit a kvantitativně doložit efektivitu rychlé videoanalýzy v závodním cyklu LH. Přidruženými cíli je poté demonstrace možností videoanalýzy a prezentace způsobu rychlé analýzy prováděné v Extraligovém klubu. Metoda: Efektivita rychlé videoanalýzy byla hodnocena kvantitativně pomocí změny dílčího skóre mezi první a druhou třetinou. Ze statistických metod byl použit aritmetický průměr ve změně skóre a četnost pozitivní, neutrální a negativní změny skóre. Pro vyvození závěrů byla u každého zápasu provedena kvalitativní obsahová analýza rozebíraných herních situacích, přičemž byla zjišťována četnost výběru jednotlivých typů rozebíraných situací. Výsledky: Ve statistické analýze se potvrdil pozitivní efekt videoanalýzy. Při využití videoanalýzy bylo u sledovaného týmu dosaženo v průměru o 0,56 gólu na zápas při porovnání první a druhé třetiny. Četnost negativního vývoje skóre pak byla o 10 případů nižší v průběhu celé sezony při porovnání první a druhé třetiny. Klíčová slova: Videokoučink, lední hokej, analýza,cs_CZ
dc.description.abstractTitle: The efficiency of videocoaching between first and second period in Elite Czech ice-hockey team during season Objectives: The aim of this thesisi is findings the efficiency of applied videocoaching in Elite Czech ice- hockey team during sezon. This kind of feedback was done with qualitative analzysis of playing situations. Methods: The efficiency of fast analyses was estimated qualitatively by changes in between score in first and second period. From statistical methods was used the aritmetical avarage of score changes and numbres of possitive, neutral or negativ changes of score. The qualitative analyses was done for parcial results of every match, while was evaluate the numberes of different parts of analysed situation. Results: In statistical analyses was proved the positive effect of videoanalyses application. At estimated team was achieved 0,56 goals in avaradge in matches with videoanalyses application between first and second period. The frequency of negative scores was by 10 examples lower with videoanalyses application between first and second period. Key words: videocoaching, ice-hockey, analysisen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectVideokoučinkcs_CZ
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.subjectanalýzacs_CZ
dc.subjectvideocoachingen_US
dc.subjectice-hockeyen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.titleEfektivita videokoučinku mezi první a druhou třetinou v Extralize ledního hokeje během základní části sezonycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-12
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId102782
dc.title.translatedThe efficiency of videocoaching between first and second period in Elite Czech ice-hockey team during seasonen_US
dc.contributor.refereeVojta, Zdeněk
dc.identifier.aleph001501888
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Efektivita videokoučinku mezi první a druhou třetinou v Extralize ledního hokeje během základní části sezony Cíle práce: Zjistit a kvantitativně doložit efektivitu rychlé videoanalýzy v závodním cyklu LH. Přidruženými cíli je poté demonstrace možností videoanalýzy a prezentace způsobu rychlé analýzy prováděné v Extraligovém klubu. Metoda: Efektivita rychlé videoanalýzy byla hodnocena kvantitativně pomocí změny dílčího skóre mezi první a druhou třetinou. Ze statistických metod byl použit aritmetický průměr ve změně skóre a četnost pozitivní, neutrální a negativní změny skóre. Pro vyvození závěrů byla u každého zápasu provedena kvalitativní obsahová analýza rozebíraných herních situacích, přičemž byla zjišťována četnost výběru jednotlivých typů rozebíraných situací. Výsledky: Ve statistické analýze se potvrdil pozitivní efekt videoanalýzy. Při využití videoanalýzy bylo u sledovaného týmu dosaženo v průměru o 0,56 gólu na zápas při porovnání první a druhé třetiny. Četnost negativního vývoje skóre pak byla o 10 případů nižší v průběhu celé sezony při porovnání první a druhé třetiny. Klíčová slova: Videokoučink, lední hokej, analýza,cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The efficiency of videocoaching between first and second period in Elite Czech ice-hockey team during season Objectives: The aim of this thesisi is findings the efficiency of applied videocoaching in Elite Czech ice- hockey team during sezon. This kind of feedback was done with qualitative analzysis of playing situations. Methods: The efficiency of fast analyses was estimated qualitatively by changes in between score in first and second period. From statistical methods was used the aritmetical avarage of score changes and numbres of possitive, neutral or negativ changes of score. The qualitative analyses was done for parcial results of every match, while was evaluate the numberes of different parts of analysed situation. Results: In statistical analyses was proved the positive effect of videoanalyses application. At estimated team was achieved 0,56 goals in avaradge in matches with videoanalyses application between first and second period. The frequency of negative scores was by 10 examples lower with videoanalyses application between first and second period. Key words: videocoaching, ice-hockey, analysisen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990015018880106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV