Show simple item record

Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorNěmcová, Lenka
dc.date.accessioned2017-05-07T08:40:50Z
dc.date.available2017-05-07T08:40:50Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/43313
dc.description.abstractNázev práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý dencs_CZ
dc.description.abstractTitle: Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records Objectives: The objective of this Bachelor thesis is to describe communicational activities, the way of promotion and individual communicational instruments of the festival Pelhřimov - the City of Records which were applied in 2011; afterwards to evaluate the quality of the communicational mix which is based on the interview and the document analysis; and then to suggest more effective methods of propagation using chosed communicational instruments. Methods: The methods that were used for describing the marketing communication, which was used during the 21st year of the festival Pelhřimov - the City of Records, are a document analysis and a descriptive case study. Another used method, which helped to find out internal information about the festival and its propagation, was one of the methods of interviewing, namely a semi-structured interview. Results: A proposal of four instruments of communicational mix, their orientation, the way of their realization and timing has been made. These instruments will be presented to the management of the Good Day Agency. The management will consider whether the proposal is suitable for propagational strategy of the following years of the festival or not. Key words: marketing, marketing...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectPublic relationscs_CZ
dc.subjectguerilla marketingcs_CZ
dc.subjectfestival Pelhřimov - město rekordůcs_CZ
dc.subjectAgentura Dobrý dencs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectPublic relationsen_US
dc.subjectguerilla marketingen_US
dc.subjectfestival Pelhřimov - the City of Recordsen_US
dc.subjectthe Good Day Agencyen_US
dc.titleKomunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId111253
dc.title.translatedCommunicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Recordsen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph001507966
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý dencs_CZ
uk.abstract.enTitle: Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records Objectives: The objective of this Bachelor thesis is to describe communicational activities, the way of promotion and individual communicational instruments of the festival Pelhřimov - the City of Records which were applied in 2011; afterwards to evaluate the quality of the communicational mix which is based on the interview and the document analysis; and then to suggest more effective methods of propagation using chosed communicational instruments. Methods: The methods that were used for describing the marketing communication, which was used during the 21st year of the festival Pelhřimov - the City of Records, are a document analysis and a descriptive case study. Another used method, which helped to find out internal information about the festival and its propagation, was one of the methods of interviewing, namely a semi-structured interview. Results: A proposal of four instruments of communicational mix, their orientation, the way of their realization and timing has been made. These instruments will be presented to the management of the Good Day Agency. The management will consider whether the proposal is suitable for propagational strategy of the following years of the festival or not. Key words: marketing, marketing...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990015079660106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV