Komunikační mix festivalu Pelhřimov - město rekordů
Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43313Identifiers
Study Information System: 111253
Collections
- Kvalifikační práce [8838]
Author
Advisor
Referee
Šíma, Jan
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý denKeywords (English)
marketing, marketing communication, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - the City of Records, the Good Day AgencyNázev práce: Komunikační mix festivalu Pelhřimov - Město rekordů Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je charakterizovat komunikační aktivity, způsob propagace a jednotlivé nástroje komunikace festivalu Pelhřimov - město rekordů, aplikované v roce 2011. Dále na základě rozhovoru a analýzy dokumentů zhodnotit kvalitu komunikačního mixu a za pomoci vybraných nástrojů komunikace navrhnout účinnější a efektivnější metody propagace. Metody: K charakteristice marketingové komunikace, použité pro 21. ročník festivalu Pelhřimov - město rekordů, byly v této práci využity metody analýza dokumentů a deskriptivní případová studie. Další použitou metodou, díky které byly zjištěny interní informace o festivalu a jeho propagaci, byla metoda dotazování, konkrétně polostrukturovaný rozhovor. Výsledky: Byl vytvořen návrh čtyř nástrojů komunikačního mixu, jejich zaměření, způsob realizace i načasování. Navrhnuté nástroje komunikace budou prezentovány managementu Agentury Dobrý den. Na jejím zvážení bude, zda se hodí nebo nehodí do propagační strategie dalších ročníků festivalu. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, Public relations, guerilla marketing, festival Pelhřimov - město rekordů, Agentura Dobrý den
Title: Communicational mix of the festival Pelhřimov - the City of Records Objectives: The objective of this Bachelor thesis is to describe communicational activities, the way of promotion and individual communicational instruments of the festival Pelhřimov - the City of Records which were applied in 2011; afterwards to evaluate the quality of the communicational mix which is based on the interview and the document analysis; and then to suggest more effective methods of propagation using chosed communicational instruments. Methods: The methods that were used for describing the marketing communication, which was used during the 21st year of the festival Pelhřimov - the City of Records, are a document analysis and a descriptive case study. Another used method, which helped to find out internal information about the festival and its propagation, was one of the methods of interviewing, namely a semi-structured interview. Results: A proposal of four instruments of communicational mix, their orientation, the way of their realization and timing has been made. These instruments will be presented to the management of the Good Day Agency. The management will consider whether the proposal is suitable for propagational strategy of the following years of the festival or not. Key words: marketing, marketing...
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...