Zobrazit minimální záznam

Assessment of school maturity for entry to elementary school
dc.contributor.advisorStolařová, Jaroslava
dc.creatorNěmečková, Veronika
dc.date.accessioned2017-05-07T07:19:05Z
dc.date.available2017-05-07T07:19:05Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42943
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá posuzováním školní zralosti a připravenosti dětí předškolního věku při zápisu do základní školy. Teoretická část popisuje vývojovou úroveň dítěte předškolního věku a vymezuje základní pojmy použité v textu - školní zralost a připravenost. Dále se zde čtenář může dočíst o problematice posuzování školní zralosti a připravenosti dětí před vstupem do základní školy a o právní úpravě zahájení povinné školní docházky. Cílem praktické části je zhodnocení funkčnosti zápisu dětí do první třídy z hlediska posuzování školní zralosti a připravenosti předškolních dětí na šesti vybraných základních školách. K dosažení tohoto cíle byla použita metoda pozorování a rozhovoru. Na základě analýzy získaných dat, dle sestavených kritérií, neshledávám zápis na většině vybraných základních škol plně funkční. Součástí praktické části jsou záznamové listy zachycující podrobný průběh zápisů do prvních tříd na navštívených školách.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the assessment of school maturity and readiness of preschool children at the enrollment to primary school. The theoretical part describes the developmental level of a preschool child and then defines the basic terms used in the text - the school maturity and readiness. Furthermore, the reader can read about the issue of assessment of school maturity and readiness of children before entering the primary school and about the regulation of compulsory school attendance. The aim of practical part is to evaluate functionality of the enrollment in terms of school maturity and readiness of preschool children assessment at six selected primary schools. Observations and interviews were used to achieve the objectives. Based on the analysis of collected data, the enrollment process at selected primary schools seems not to be fully functional. The practical part contains the recording data sheets monitoring the enrollment process at selected primary schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPředškolní věkcs_CZ
dc.subjectškolní zralostcs_CZ
dc.subjectškolní připravenostcs_CZ
dc.subjectzápis do první třídycs_CZ
dc.subjectzahájení školní docházkycs_CZ
dc.subjectPre-school ageen_US
dc.subjectschool maturityen_US
dc.subjectschool readinessen_US
dc.subjectenrollment to first gradeen_US
dc.subjectinitiation of school attendanceen_US
dc.titlePosuzování školní zralosti při zápisu do základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-04
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId110335
dc.title.translatedAssessment of school maturity for entry to elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeKrykorková, Hana
dc.identifier.aleph001498689
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá posuzováním školní zralosti a připravenosti dětí předškolního věku při zápisu do základní školy. Teoretická část popisuje vývojovou úroveň dítěte předškolního věku a vymezuje základní pojmy použité v textu - školní zralost a připravenost. Dále se zde čtenář může dočíst o problematice posuzování školní zralosti a připravenosti dětí před vstupem do základní školy a o právní úpravě zahájení povinné školní docházky. Cílem praktické části je zhodnocení funkčnosti zápisu dětí do první třídy z hlediska posuzování školní zralosti a připravenosti předškolních dětí na šesti vybraných základních školách. K dosažení tohoto cíle byla použita metoda pozorování a rozhovoru. Na základě analýzy získaných dat, dle sestavených kritérií, neshledávám zápis na většině vybraných základních škol plně funkční. Součástí praktické části jsou záznamové listy zachycující podrobný průběh zápisů do prvních tříd na navštívených školách.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the assessment of school maturity and readiness of preschool children at the enrollment to primary school. The theoretical part describes the developmental level of a preschool child and then defines the basic terms used in the text - the school maturity and readiness. Furthermore, the reader can read about the issue of assessment of school maturity and readiness of children before entering the primary school and about the regulation of compulsory school attendance. The aim of practical part is to evaluate functionality of the enrollment in terms of school maturity and readiness of preschool children assessment at six selected primary schools. Observations and interviews were used to achieve the objectives. Based on the analysis of collected data, the enrollment process at selected primary schools seems not to be fully functional. The practical part contains the recording data sheets monitoring the enrollment process at selected primary schools.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990014986890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV