Event, jedna z forem marketingové komunikace
Event as One of the Forms of Marketing Communication
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42916Identifiers
Study Information System: 122166
Collections
- Kvalifikační práce [6508]
Author
Advisor
Referee
Janeček, Petr
Faculty / Institute
Faculty of Humanities
Discipline
Liberal Arts and Humanities
Department
Liberal Arts and Humanities - Creative Module
Date of defense
13. 9. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Event, event marketing, typologie event-marketingových aktivit, marketingový mix, marketingový komunikační mix, analýza konkurence, segmentace zákazníkaKeywords (English)
Event, event marketing, typology of event-marketing activities, marketing mix, marketing communication mix, competitor analysis, consumer segmentationCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Efektivita event marketingu značky Jägermeister
Defence status: DEFENDEDKibrik, Igor (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Date of defense: 12. 6. 20191.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto ... -
Na Měsíc a ještě dál: historické eventy ve veřejném prostoru
Defence status: DEFENDEDLiška, Filip (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)Date of defense: 7. 9. 2023In the last few years, the number of events, happenings, and other inputs in the public space aiming on commemorating history has distinctly grown. This master thesis tracks these current trends on a few concrete examples ... -
Hodnota live event marketingu z pohledu jeho realizátorů
Defence status: DEFENDEDJelínek, Radovan (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2024)Date of defense: 24. 1. 2024Event marketing as a marketing communication tool is constantly developing and innovating. It adapts to the changing needs of companies and customers whose activities are increasingly moving to the digital environment. ...