Event, jedna z forem marketingové komunikace
Event as One of the Forms of Marketing Communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42916Identifikátory
SIS: 122166
Kolekce
- Kvalifikační práce [6316]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janeček, Petr
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Studium humanitní vzdělanosti - Kreativní modul
Datum obhajoby
13. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Event, event marketing, typologie event-marketingových aktivit, marketingový mix, marketingový komunikační mix, analýza konkurence, segmentace zákazníkaKlíčová slova (anglicky)
Event, event marketing, typology of event-marketing activities, marketing mix, marketing communication mix, competitor analysis, consumer segmentationCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Efektivita event marketingu značky Jägermeister
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKibrik, Igor (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 20191.Abstrakt Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu část komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a představit jeho fungování na konkrétním příkladu aktivačních kampaní značky Jägermeister, která tomuto ... -
Na Měsíc a ještě dál: historické eventy ve veřejném prostoru
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLiška, Filip (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 7. 9. 2023In the last few years, the number of events, happenings, and other inputs in the public space aiming on commemorating history has distinctly grown. This master thesis tracks these current trends on a few concrete examples ... -
Marketing virtuální reality: Případová studie firmy Oculus VR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKlouda, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 14. 6. 2018This thesis deals with the use of marketing communication for virtual reality devices from Oculus VR, which includes the Oculus Rift, Samsung Gear VR and Oculus Go. Main attention is drawn towards the Oculus Rift, which ...