Zobrazit minimální záznam

Personnel marketing - Personnel marketing focused on university students and graduates
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorPompová, Dominika
dc.date.accessioned2017-05-07T06:48:27Z
dc.date.available2017-05-07T06:48:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42798
dc.description.abstractRESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...cs_CZ
dc.description.abstractThe character of activities of human resource management is in today's world wider and wider, to be a good employer is not enough, it is needed to communicate this message through various channels and grip potential employees, current employees and also the public. On the basis of analyzis of available sources, the thesis summarizes and completes current knowledge in the area of personnel marketing and employer branding, and proves the importance of personnel marketing in the discipline of human resource management. The theoretical part at first concentrates on the general area of personnel marketing, later it covers specific activities of personnel marketing focused on the target group of university students and graduates. The practical part of the thesis describes the approach of a specific organization and activities of that organization focused on the target group of university students and graduates. Later the practical part describes a project of building university relations in which I took a part, the results of this project, and evaluation of the impact of the results. In the end the thesis compares the activities of this organization with prevalent praxis and answers a question if the success of personnel marketing is based rather on quantitative or qualitative approach. Key words...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectPersonální marketingcs_CZ
dc.subjectmarketing v řízení lidských zdrojůcs_CZ
dc.subjectznačka zaměstnavatelecs_CZ
dc.subjectvztahy s univerzitamics_CZ
dc.subjectPersonnel marketingen_US
dc.subjectHR marketingen_US
dc.subjectEmployer brandingen_US
dc.subjectUniversity relationsen_US
dc.titlePersonální marketing - Personální marketing se zaměřením na studenty a absolventy VŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-08
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId92911
dc.title.translatedPersonnel marketing - Personnel marketing focused on university students and graduatesen_US
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.identifier.aleph001472352
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csRESUMÉ Charakter činností řízení lidských zdrojů se v dnešním rychle se měnícím prostředí stále rozšiřuje a prohlubuje, být dobrým zaměstnavatelem již nestačí, je nutné tuto devizu umět komunikovat směrem k potenciálním, současným zaměstnancům i veřejnosti. Předložená práce na základě analýzy dostupných pramenů shrnuje a doplňuje poznatky z oblasti personálního marketingu a budování značky dobrého zaměstnavatele, a prokazuje významné postavení personálního marketingu v oblasti řízení lidských zdrojů. Teoretická část práce se nejdříve soustředí na oblast personálního marketingu jako takového, dále se zaměřuje na specifické aktivity personálního marketingu směrem k cílové skupině studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část práce popisuje přístup konkrétní organizace k personálnímu marketingu a aktivity dané organizace zacílené na skupinu studentů a absolventů vysokých škol. Praktická část se dále zabývá projektem nastavení spolupráce s vysokými školami, který jsem pro danou organizaci zpracovávala, popisem výsledků daného projektu a zhodnocením, jak daný projekt ovlivnil aktivity společnosti. Závěrem práce srovnává aktivity dané společnosti s běžnou praxí a odpovídá na otázku, zda úspěšnost personálního marketingu spočívá spíše v kvantitativním či kvalitativním přístupu k problematice. Klíčová slova...cs_CZ
uk.abstract.enThe character of activities of human resource management is in today's world wider and wider, to be a good employer is not enough, it is needed to communicate this message through various channels and grip potential employees, current employees and also the public. On the basis of analyzis of available sources, the thesis summarizes and completes current knowledge in the area of personnel marketing and employer branding, and proves the importance of personnel marketing in the discipline of human resource management. The theoretical part at first concentrates on the general area of personnel marketing, later it covers specific activities of personnel marketing focused on the target group of university students and graduates. The practical part of the thesis describes the approach of a specific organization and activities of that organization focused on the target group of university students and graduates. Later the practical part describes a project of building university relations in which I took a part, the results of this project, and evaluation of the impact of the results. In the end the thesis compares the activities of this organization with prevalent praxis and answers a question if the success of personnel marketing is based rather on quantitative or qualitative approach. Key words...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990014723520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV