Show simple item record

The Evaluation of Students Readiness for the Profession of a Physical Education Teacher
dc.contributor.advisorTilinger, Pavel
dc.creatorHerink, Petr
dc.date.accessioned2017-03-27T11:21:19Z
dc.date.available2017-03-27T11:21:19Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4275
dc.description.abstractNázev diplomové práce: Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele tělesné výchovy. Název diplomové práce v angličtině: Value of student's readiness for physical education teacher's job Cíle práce: Cílem práce bylo provést hodnocení průběhu pedagogických praxí studentů FTVS-UK v tělesné výchově na základních školách. Zjistit podmínky v jakých se pedagogické praxe konají (úroveň vybavení škol - pomůcky, sportoviště). Dále zjistit, které aktivity studenti nejčastěji zařazují do výuky a jak se studentům daří udržet kázeň, motivaci žáků a bezpečnost při vlastním pedagogickém působení. Zjistit s jakým úspěchem či neúspěchem jsou studenti schopni řešit problémy se kterými se v průběhu vlastní praxe setkali a museli je řešit. Zjistit celkovou připravenost studentů na pedagogický proces. Metoda: Jako metoda zjišťující podmínky a průběh pedagogických praxí byla zvolena metoda dotazníkového šetření, která shromažďování dat zakládá na dotazování osob. Je určena pro hromadné získávání údajů. Byl použit dotazník, který sestavil Tilinger a Kovář v roce 2005. Dotazování se zúčastnilo 147 studentů prezenčního studia, kteří právě ukončili pedagogickou praxi na ZŠ (květen 2005) v roasahu 4 hodin hospitací a 36 hodin výuky. Celkem jsem vyhodnotil 147 dotazníků. U jednotlivých odpovědí jseme zjišťovali četnost vyjádření...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleHodnocení připravenosti studentů na práci učitele TVcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-09
dc.description.departmentKabinet pedagogických praxícs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29228
dc.title.translatedThe Evaluation of Students Readiness for the Profession of a Physical Education Teacheren_US
dc.contributor.refereePiskáčková, Anna
dc.identifier.aleph000897257
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kabinet pedagogických praxícs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev diplomové práce: Hodnocení připravenosti studentů na práci učitele tělesné výchovy. Název diplomové práce v angličtině: Value of student's readiness for physical education teacher's job Cíle práce: Cílem práce bylo provést hodnocení průběhu pedagogických praxí studentů FTVS-UK v tělesné výchově na základních školách. Zjistit podmínky v jakých se pedagogické praxe konají (úroveň vybavení škol - pomůcky, sportoviště). Dále zjistit, které aktivity studenti nejčastěji zařazují do výuky a jak se studentům daří udržet kázeň, motivaci žáků a bezpečnost při vlastním pedagogickém působení. Zjistit s jakým úspěchem či neúspěchem jsou studenti schopni řešit problémy se kterými se v průběhu vlastní praxe setkali a museli je řešit. Zjistit celkovou připravenost studentů na pedagogický proces. Metoda: Jako metoda zjišťující podmínky a průběh pedagogických praxí byla zvolena metoda dotazníkového šetření, která shromažďování dat zakládá na dotazování osob. Je určena pro hromadné získávání údajů. Byl použit dotazník, který sestavil Tilinger a Kovář v roce 2005. Dotazování se zúčastnilo 147 studentů prezenčního studia, kteří právě ukončili pedagogickou praxi na ZŠ (květen 2005) v roasahu 4 hodin hospitací a 36 hodin výuky. Celkem jsem vyhodnotil 147 dotazníků. U jednotlivých odpovědí jseme zjišťovali četnost vyjádření...cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kabinet pedagogických praxícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV