Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Internet presentation of the kindergartens as an effective implement for sharing the school's vision
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/42691Identifikátory
SIS: 113907
Kolekce
- Kvalifikační práce [19310]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Všetečková, Helena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Školský management
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
30. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školyKlíčová slova (anglicky)
Strategic planning, marketing communications, internet presentations, school vision3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
4 Title: An internet presentation of the kindergatens as an effective implement for sparing the school's vision. Autor: Alena Volfová Department: Education management centre Supervisor: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt: The Final thesis deals with the quality of official websites concerning nursery schools as one school of communication tools in order to get support for a shared vision of the school and gain a competitive advantage in the education market. It focuses on the importance of strategic planning and effective communication schools in the presentation and implementation of their vision. It deals with the characteristics disclosed in categories of information, their content and importance of continuity for customers of the school. The acquired knowledge provides a comprehensive look at the presentation of information and can be an inspiration for managers to communicate with the public. Keywords: Strategic planning, marketing communications, internet presentations, school vision