Show simple item record

Possibilities and diversification of inclusion at primary school: Case study ZŠ Horní Stakory
dc.contributor.advisorJanebová, Eva
dc.creatorMatesová, Radka
dc.date.accessioned2018-10-30T00:06:39Z
dc.date.available2018-10-30T00:06:39Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/42648
dc.description.abstractDiplomová práce zaměřená na zjištění podmínek úspěšného inkluzivního vzdělávání na konkrétní základní škole. V teoretické části vymezuje pojmy související s inkluzivním vzděláváním, srov-nává principy inkluzivní různých autorů, nahlíží na inkluzivní vzdělávání ve světě a v České re-publice. Dále zmiňuje klima školy, které je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšné inkluze. Porovnává pro a proti inkluzivního vzdělávání, jeho přínos pro školy a všechny účastníky peda-gogického procesu. Výzkumná část je zaměřena na připravenost konkrétní základní školy k in-kluzivnímu vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractThesis focused on finding the conditions of successful inclusive education to the specific primary school. In the theoretical part defines the concepts related to an inclusive education, compares the various authors, the principles of inclusive, sees the inclusive education in the world and in the Czech Republic. Further mentions that the school climate is one of the most important conditions for successful inclusion. Compares the for and against inkluzivního training, its contribution to the school, and all participants in the educational process. Part of the research is focused on the readiness of the particular primary school to inclusive education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectspecial educational needs pupilsen_US
dc.subjectinklusionen_US
dc.subjectinclusive schoolen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectindividual education planen_US
dc.subjectschool climateen_US
dc.subjectteaching assistanten_US
dc.subjectspecial educationen_US
dc.subjectspecial education teacheren_US
dc.subjectcore competenciesen_US
dc.subjectSpeciálně vzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectinkluzecs_CZ
dc.subjectinkluzivní školacs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectkooperacecs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncs_CZ
dc.subjectklima školycs_CZ
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjectspeciální pedagogikacs_CZ
dc.subjectspeciální pedagogcs_CZ
dc.subjectklíčové kompetencecs_CZ
dc.titleMožnosti a rizika inkluze na Zš: případová studie na Zš Horní Stakorycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-25
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId109653
dc.title.translatedPossibilities and diversification of inclusion at primary school: Case study ZŠ Horní Stakoryen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.contributor.refereeŠubrová, Anežka
dc.identifier.aleph001509282
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Educationen_US
thesis.degree.disciplineSociální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce zaměřená na zjištění podmínek úspěšného inkluzivního vzdělávání na konkrétní základní škole. V teoretické části vymezuje pojmy související s inkluzivním vzděláváním, srov-nává principy inkluzivní různých autorů, nahlíží na inkluzivní vzdělávání ve světě a v České re-publice. Dále zmiňuje klima školy, které je jednou z nejdůležitějších podmínek úspěšné inkluze. Porovnává pro a proti inkluzivního vzdělávání, jeho přínos pro školy a všechny účastníky peda-gogického procesu. Výzkumná část je zaměřena na připravenost konkrétní základní školy k in-kluzivnímu vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enThesis focused on finding the conditions of successful inclusive education to the specific primary school. In the theoretical part defines the concepts related to an inclusive education, compares the various authors, the principles of inclusive, sees the inclusive education in the world and in the Czech Republic. Further mentions that the school climate is one of the most important conditions for successful inclusion. Compares the for and against inkluzivního training, its contribution to the school, and all participants in the educational process. Part of the research is focused on the readiness of the particular primary school to inclusive education.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code3


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV